امکان پرداخت با بیت کوین و شیبا اینو در eBay

امکان پرداخت با بیت کوین و شیبا اینو در غول تجارت الکترونیک جهان (eBay) | همتاپی

دارندگان شیبا اینو یا بیت کوین اکنون می‌توانند، ارزهای دیجیتال خود را در eBay، غول تجارت الکترونیک، از طریق کارت BitPay خرج کنند. BitPay می‌تواند مثل هر کارت اعتباری یا نقدی دیگری در پرداخت eBay مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر بیت کوین یا شیبااینو داشته باشید، می‌توانید این ارزهای دیجیتال را با استفاده از کارت بیت پِی (BitPay) مانند پول نقد در eBay خرج کنید. کارت مجازی بیت پِی، قابلیت پذیرش در میلیون‌ها پلتفرم تجارت آنلاین دیگر را نیز دارا می‌باشد؛ در واقع در هر جا که مسترکارت (Mastercard) پذیرفته می‌شود.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

بیت پِی در حال حاضر از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم (Ethereum)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، دوج کوین (Dogecoin)، شیبا اینو (Shiba INU)، لایت کوین (Litecoin)، ریپل (Ripple)، ایپ کوین (ApeCoin)، دای (Dai)، بایننس یو اس دی (BUSD)، یو اس دی کوین (USDC)، رپد بیت کوین (Wrapped Bitcoin)، پکس دلار (Pax Dollar)، جمینی دلار (Gemini Dollar) و یورو کوین (Euro Coin) پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، eBay از پرداخت مستقیم با ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند، اما ممکن است در آینده نزدیک این کار را انجام دهد. جیمی ایانون (Jamie Iannone)، مدیر عامل eBay، در یک مصاحبه در مارس 2022 با The Street (یکی از معتبرترین منابع خبری ارز دیجیتال) اظهار داشت که این غول تجارت آنلاین در حال حاضر پرداخت با ارز دیجیتال را نمی‌پذیرد، اما اضافه کرد که پلتفرم eBay دائما در حال ارزیابی اشکال جدید پرداخت و پذیرش آن‌هاست.

پلتفرم‌های بزرگی که پرداخت‌های مستقیم ارز دیجیتال را می‌پذیرند عبارتند از: AMC Theaters، Jomashop، Newegg و Overstock.com.

افزایش تقاضای مردم برای پرداخت با ارزهای دیجیتال

بر اساس یک نظرسنجی جهانی که توسط شرکت ریپل انجام شده است، 56 درصد از مصرف‌‌کنندگان در سراسر جهان ترجیح می‌دهند از کسب و کارهایی خرید کنند که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. 33 درصد از مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، اظهار کردند که تمایل دارند در آینده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت استفاده کنند.

در این نظرسنجی مشخص شد که نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان تمایل دارند برای خریدهای داخلی یا بین‌المللی از ارز دیجیتال استفاده کنند و یک چهارم افراد هم خواهان استفاده از ارز دیجیتال برای ارسال پول به دوستان یا اعضای خانواده به صورت داخلی یا بین‌المللی هستند.

مطالب مرتبط: استفاده فعال نهنگ‌های اتریوم از شیبااینو علی‌رغم کاهش قیمت شیبا

پیشتر توسط U.Today (سایت معتبر خبری در زمینه ارز دیجیتال) گزارش شده بود که شیبا اینو، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط Binance Argentina Card اکنون می‌توانند در بیش از 90 میلیون مرکز تجاری پذیرنده مسترکارت، خرج شوند.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001228 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 8.76 کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *