انتقال ۹۹۳.۳ میلیارد توکن شیبا (SHIB) توسط نهنگ‌های اتریوم

انتقال 993.3 میلیارد توکن شیبا (SHIB) توسط نهنگ‌های اتریوم | همتاپی

کاربر توئیتری، به نام شیبا پلی (shibaply) گزارشی از تراکنش‌های ارز دیجیتالی که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است را ارائه کرد. تراکنش‌های مذکور مقادیری بین 56 میلیارد تا نیم تریلیون شیبااینو را شامل می‌شود.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط این حساب کاربری در مجموعه 993.3 میلیارد توکن شیبا اینو جابه جا شده است. عمده این انتقالات توسط نهنگ‌های ناشناس انجام شده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در میان این تراکنش‌های ناشناس یک تراکنش اما به مبلغ 500 میلیارد شیبا توسط صرافی بایننس انجام شده است. ارزش شیبای منتقل شده توسط بایننس چیزی حدود 499,998 دلار را تخمین زده می‌شود

طبق گزارشی که توسط سایت اتراسکن (Etherscan)، ردیاب تراکنش‌های ارز دیجیتال، در مجموع تعداد 499,999,812,493 شیبا اینو جابه جا شده است. 

این احتمال وجود دارد که این تراکنش‌ها به عنوان بخشی از حسابرسی دارایی ارز دیجیتال این پلتفرم انجام شده باشد، مانند گزارشی که پیش تر منتشر شد، بایننس نیز حدود ۱.۲ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را با همین هدف به کیف پول‌های خود منتقل کرده است. 

یک نهنگ ناشناس نیز56,089,690,818 توکن شیبا خریداری شده در صرافی بایننس را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کرده است. 

نهنگ‌ها تعداد ۴۳۷ میلیارد توکن شیبا را جا به جا کرده‌اند‌

پلتفرم اتراسکن در مورد جزئیات سه تراکنش دیگر نیز عنوان کرد، این تراکنش‌ها شامل مقدار قابل توجهی شیبااینو بوده است. 

تعدادی  کیف پول‌ ناشناس مبالغی نظیر 139,014,817,402, 138,364,817,402 و 160,000,000,000 ارز دیجیتال شیبااینو به یکدیگر ارسال کرده‌اند.

همچنین  طبق گزارش پلتفرم ویل‌استیت  (WhaleStats) طی ۲۴ ساعت گذشته، ارز شیبا در فهرست هفت دارایی برتر و پرفروش بازار ارزهای دیجیتال ‌قرار گرفته است. نام سه ارز دیگر این لیست بوبا نتورک (BOBA)، تتر (USDT) و (stETH) می‌باشد. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو  صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *