اتریوم در مقایسه با بیت کوین، نشانه‌های بیشتری از سود را نشان می‌دهد

اتریوم در مقایسه با بیت کوین، نشانه‌های بیشتری از کسب سود را نشان می‌دهد | همتاپی

بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتاً بهتری را تجربه می‌کند و در نهایت توانست به مرز 1 تریلیون دلار بازگردد. بیت کوین و اتریوم، هر دو بهترین استفاده را از این وضعیت کردند و قیمتشان افزایش یافت.

در حالی که با نزدیک شدن به زمان ادغام (Merge)، نهنگ‌ها خرید اتریوم را در اولویت قرار داده‌اند، معامله گران مشتقات نسبت به اتر خنثی هستند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اگرچه هر دو ارز دیجیتال در ماه ژوئیه جهش قیمت زیادی داشتند، اما اتریوم در مقایسه با بیت کوین، نشانه‌های بیشتری از کسب سود را نشان داد. نسبت بین تراکنش‌های سودده و زیان‌آور در این دو ارز دیجیتال بسیار متفاوت است، و اتر توانست بالاتر از رقیب خود قرارگیرد.

ارتقای اتر که با نام ادغام (The Merge) شناخته می‌شود، در راه است. اگرچه تاریخ مشخصی برای برگزاری این رویداد وجود ندارد، اما توسعه دهندگان خبر از انجام ادغام در اواسط سپتامبر می‌دهند.

این اتفاق باعث ایجاد هیجان در سرمایه‌گذاران شد، با نزدیک‌تر شدن به زمان ادغام، نهنگ‌های اتر خرید اتریوم را در اولویت قرار داده‌اند. این یکی از عواملی است که قیمت اتر را به بالای 1500 دلار رساند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

بسیاری از شرکت‌ها، مانند گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) نیز توجه خود را به اتریوم معطوف کرده‌اند. طبق گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، صندوق موسوم به Galaxy Institutional Ethereum Fund، معادل 75.6 میلیون دلار اتر خریداری کرد. این خرید به نمایندگی از 12 سرمایه گذار انجام شده است.

علی‌رغم این‌ شرایط، معامله گران مشتقات نسبت به اتر خنثی هستند. این معامله گران ممکن است با توجه به فروش گسترده‌ای که در سال 2022 مشاهده شد، نسبت به اتر مردد باشند.

نمودار روزانه قیمت اتریوم به تتر | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه قیمت اتریوم به تتر. منبع: کوین‌مارکت‌کپ

طبق سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، اتر (ETH) پس از افزایش 6.54 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته و پس از رسیدن به سقف 1,595 دلار در مدت مشابه، در حال حاضر با قیمت 1,588 دلار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *