فرصت خرید بیت کوین قبل از تغییر سیاست‌های فدرال رزرو را از دست ندهید

فرصت خرید بیت کوین قبل از تغییر سیاست‌های فدرال رزرو را از دست ندهید | همتاپی

رابرت کیوساکی سرمایه گذار، کارآفرین و نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر فقیر» بار دیگر در صفحه توییتر خود در مورد بیت کوین متنی منتشر کرده است که در آن بیت کوین را ستایش می‌کند و می‌گوید که فدرال رزرو به تدریج اقتصاد ایالات متحده را نابود می‌کند. بنابراین بر اساس توییت او اکنون زمان خوبی برای خرید بیت کوین، نقره و طلا می‌باشد.

افزایش نرخ بهره اقتصاد را از بین می‌برد

وی مصرانه می‌گوید افزایش نرخ بهره، اقتصاد را از بین می‌برد و این اتفاق منجر به سقوط سهام، اوراق قرضه و املاک خواهد شد. کیوساکی در صفحه توییتر خود نوشت دلیل این امر این است که فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه می‌دهد و این افزایش‌ها “اقتصاد را از بین می‌برد”.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

 از سوی دیگر، وی خاطرنشان کرد که قیمت طلا و نقره در حال کاهش است. همچنین افزود موجودی نقره‌ تمام شده است و به همین دلیل نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، به خرید سکه‌های طلای فیزیکی روی آورده است. کیوساکی اطمینان دارد که روزی سیاست فدرال رزرو تغییر می‌کند و در نهایت نرخ‌های بهره کاهش پیدا می‌کند و اکنون قبل از این تغییر، خرید طلا، نقره و خرید بیت کوین عملی هوشمندانه است.

کیوساکی در توییتی که یک هفته پیش در صفحه خود منتشر کرده است، به سرمایه‌گذاران بیت‌ کوین هشدار داد که وقت خود را با کسانی که به آینده بیت کوین شک و تردید دارند هدر ندهند و روی بیت‌کوین سرمایه گذاری کنند، زیرا او انتظار دارد که چاپ دلار به زودی به پایان برسد. چاپ منظم دلار به لطف خزانه ایالت متحده از سال 2020 از زمان همه‌گیری کرونا شروع شد. در آن سال، بیش از 6 تریلیون دلار چاپ شد و در قالب چک‌هایی هر کدام به ارزش 1,200 دلار به اقتصاد تزریق شد.

افزایش خروجی بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین توانست سطح 20,800 دلار را پس بگیرد. همچنین جریان خروجی از صرافی‌های متمرکز در 24 ساعت گذشته افزایش داشته است. بر اساس داده‌های منتشر شده از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، این ارز دیجیتال پرچمدار توانست از سطح 20,200 دلار افزایش یابد و به سطح 20,882 دلار در زمان نگارش این خبر برسد. 

در این بین، تریدرها در حال برداشت مقادیر قابل توجه بیت کوین از صرافی‌های متمرکز هستند. بر اساس توییت اخیر، وبسایت سانتیمنت (Santiment)، موجودی این صرافی‌ها در حال حاضر به 8.3 درصد کاهش یافته است که این مقدار کاهش عرضه بیت‌ کوین در صرافی‌ها، آخرین بار در چهار سال پیش مشاهده شده است. علاوه بر این سایت اینتو د بلاک (IntoTheBloc) گزارش داده است، در روز جمعه، 28 اکتبر (6 آبان)، بزرگترین مقدار برداشت بیت کوین بیش از 70,000 بیت کوین بوده است که ارزش آن را 1.53 میلیارد دلار تخمین زده‌اند و بزرگترین خروجی در نیم سال گذشته نیز بوده است. 

کالین وو (Colin Wu) وبلاگ نویس کریپتو، یک روز قبل در صفحه توییتری خود اعلام کرد که 51,000 بیت کوین نیز از بایننس منتقل شده است. با این حال، وی فکر می‌کند که ممکن است این انتقال مربوط به سرمایه داخلی بایننس باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *