ادامه فروش شیبا توسط نهنگ‌ها همزمان با نقطه عطف جدید ارتش شیبا

نهنگ‌های برتر اتریوم همچنان در حال فروش شیبا اینو هستند و دارایی شیبای آن‌ها رو به کاهش است.

پلتفرم ویل استتس (WhaleStats) که در زمینه بررسی و پیگیری رفتار نهنگ‌های اتریوم و چند بلاکچین دیگر فعالیت می‌کند، به تازگی گزارش داده است که موجودی شیبا اینوی 100 سرمایه گذار برتر، به کمتر از 70 میلیون دلار رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این در حالی است که افزایش چشمگیر تعداد کاربرانی که شیبااینو نگهداری می‌کنند، نقطه عطف جدیدی را برای ارتش شیبا رقم زده است.

کاهش ذخایر شیبای نهنگ‌ها

طی هفته گذشته، ارزش شیبای موجود در کیف پول این نهنگ‌ها چیزی بین 82 تا 86 میلیون دلار بود. اما اکنون و با ادامه روند نزولی دومین میم کوین بازار، نهنگ‌ها نیز همچنان به فروش آن ادامه می‌دهند.

در زمان انتشار این مطلب، تعداد توکن شیبااینو موجود در کیف پول 100 نهنگ برتر بازار، بالغ بر 8 تریلیون است و ارزش آن حدود 68,301,754 دلار تخمین زده می‌شود. این مقدار حدود 3.09 درصد از کل پورتفوی این نهنگ‌ها را شامل می‌شود.

موجودی نهنگ‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

موجودی نهنگ‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال

نقطه عطف جدید ارتش شیبا

با وجود چنین گزارش‌هایی، اما ارتش شیبا در 4 روز گذشته به نقطه عطف جدیدی دست یافته است. طی هفته گذشته، بیش از 6 هزار هولدر شیبا اینو به این ارتش اضافه شده است که افزایش قابل توجهی است. تعداد آدرس‌هایی که توکن شیبااینو نگهداری می‌کنند، در روز شنبه برابر با 1,276,281 بود که در حال حاضر به 1,282,333 آدرس رسیده است.

افزایش 7.5 میلیون درصدی حجم معاملات شیبا

صبح امروز وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) خبر افزایش باورنکردنی حجم معاملات شیبا اینو را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، حجم معاملات این میم کوین حدود 7 و نیم میلیون درصد افزایش داشته است. دلیل احتمالی این اتفاق، جابجایی حجم عظیمی از توکن‌های شیبا اینو توسط نهنگ‌ها است.

وب سایت یوتودی (U.today) نیز گزارش داده است که در روز گذشته، بیش از یک تریلیون توکن شیبااینو، تنها در چند تراکنش جابجا شده است.

با این تفاسیر روند قیمت شیبااینو همچنان نزولی بوده و افت قیمت آن ادامه دارد. در زمان انتشار این خبر، قیمت هر توکن شیبا اینو برابر با 0.000008967 دلار است. گرچه قیمت فعلی شیبا اینو کاهش 0.86 درصدی در ساعات اخیر را نشان می‌دهد، اما این میم کوین، ریزش 90.27 درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود را تجربه نموده است. بالاترین قیمت شیبااینو اواخر اکتبر سال 2021 (آبان 1400) و در عدد 0.00008845 دلار ثبت شده بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا  صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *