آیا قیمت بیت کوین تا سطح ۱۸,۳۰۰ دلار سقوط خواهد کرد؟

آیا قیمت بیت کوین تا سطح 18,300 دلار سقوط خواهد کرد؟ | همتاپی

کیتی استاکتون (Katie Stockton)، بنیانگذار و شریک مدیریتی شرکت فیرلید استراتژیز (Fairlead Strategies)، اخیرا اعلام کرد: ممکن است قیمت بیت کوین تا ۱۸,۳۰۰ دلار سقوط کند.

مبنای پیش بینی استاکتون براساس تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است و معتقد است که قیمت بیت کوین در حال حرکت به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه است و این به معنای سیگنال بالقوه نزولی قوی برای قیمت بیتکوین است.

این تحلیلگر اکنون خطر یک روند نزولی بلندمدت را بیشتر می‌بیند، زیرا بزرگترین ارز دیجیتال بازار شتاب صعودی خود را از دست داده‌است. قیمت بیت کوین در حال حاضر با رشد ۰.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، خرید و فروش بیت کوین با قیمت ۲۱,۳۰۰ دلار انجام می‌شود. در تاریخ شنبه ۲۰ اوت، قیمت بیتکوین به ۲۰,۷۶۹ دلار سقوط کرد.این رقم پایین‌ترین سطح قیمتی این ارز دیجیتال از ۲۶ ژوئیه است.

نمودار قیمت بیت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت بیتکوین به دلار. منبع: تردینگ ویو

هر چند استاکتون معتقد است که قیمت بیتکوین در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد، با این حال طبق گفته او، پس از یک رالی نزولی کوتاه مدت، احتمالاً بیتکوین به سطوح پایین قیمتی تا سطح ۱۸,۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

قیمت بیت کوین اکنون در حال کاهش است و پیش از سخنرانی جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، احتمالاً دارایی‌های پرریسک، از جمله بیتکوین، نوسانات بیشتری را تجربه خواهند کرد.

علت تاثیر بیانیه‌های فدرال رزرو بر قیمت بیتکوین این است که معمولا اظهارات بانک مرکزی سرنخ مورد نیاز را در مورد این که آیا فدرال رزرو قصد دارد سیاست افزایش نرخ تهاجمی خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ حفظ کند یا خیر، به فعالان بازار می‌دهد.

مطالب مرتبط :تحلیل قیمت بیت کوین: آیا قیمت بیتکوین می‌تواند به سطح کلیدی ۲۲ هزار دلار برگردد؟

در ماه سپتامبر، ژوئن و ژوئیه، بانک مرکزی نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش داد که تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال کاملا مشهود بود. بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری به شدت تحت تاثیر شرایط نامطلوب کلان اقتصادی و شرایط ژئوپلیتیکی قرار گرفته است، به طوری که قیمت بیتکوین در حال حاضر نزدیک به ۶۹ درصد زیر قیمت رکورد خود خرید و فروش می‌شود.

در لحظه بارگذاری این مقاله قیمت بیتکوین به دلار در حوالی 24,162 در نوسان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *