آیا بیتکوین برای حرکت صعودی بعدی آماده می‌شود؟

تحلیل قیمت بیت کوین: آیا بیتکوین برای حرکت صعودی بعدی آماده می‌شود؟ | همتاپی

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC) حرکت صعودی و ملایم قیمت را نشان می‌دهد. بیتکوین پس از روند صعودی در دو روز متوالی، عقب نشینی کرد و خریداران در نزدیکی سطوح قیمتِ بالاتر به استراحت پرداختند. به نظر می‌رسد پس از اینکه فدرال رزرو (بانک مرکزی امریکا) از میزان فشار خود کاسته است، اکنون بازار وضعیت بهتری دارد.

حرکت کم‌نوسان قیمت، نشان‌دهنده ادغام قبل از شروع حرکت (جهت‌دار) بعدی است و نوسانگرهای (اسیلاتور) مومنتوم به نفع خریداران سوگیری می‌کنند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

علی رغم اینکه روز گذشته قیمت بیت کوین سقف ماهانه بالای 24,400 دلار را آزمایش کرد و سپس کاهش یافت، حجم‌های کمتر از متوسط ​​نشان می‌دهد که بازار هنوز چشم انداز صعودی دارد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین به دلار (BTC/USD) با قیمت 23,456 دلار خرید و فروش می‌شود که 1.30 درصد کاهش را در یک روز نشان می‌دهد. حجم معاملات 24 ساعته نیز با بیش از 6 درصد افزایش به 40,301,078,987 دلار می‌رسد.

قیمت بیت کوین (BTC) نشان‌دهنده تثبیت است

خریداران فعالیت خود را در روز جمعه از سر گرفتند و بیتکوین با افزایش قیمت خرید و فروش شد؛ بااین‌حال، بیتکوین در نزدیکی سطح قیمت بالاتر با مانع مواجه است. قیمت به خوبی از سطح مقاومت «الگوی کانال» خود عبور کرده بود. قیمت در نزدیکی سقف‌های قیمتی 20 ژوئیه است و الگوی سقف دوقلو را تشکیل می‌دهد. با این‌وجود، حجم متوسط ​​نشان می‌دهد که قیمت ممکن است در حال حاضر هرگونه احساس نزولی را نادیده بگیرد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین به دلار امریکا | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه قیمت بیت کوین به دلار امریکا. منبع: تریدینگ ویو

در نمودار روزانه، قیمت بیت کوین با یک مانع قوی در بالای 24,250 دلار مواجه است. همان‌طورکه در نمودار مشاهده می‌شود، بیت کوین یک الگوی پرچم صعودی تشکیل داد و از سطح 22,800 دلار عبور کرد. اگر بیتکوین بتواند سقف قیمت روزانه را با حجم‌های مناسب بشکند، آن موقع می‌توانیم انتظار حرکت صعودی را تا سقف قیمتی 13 ژوئن در 26,869 دلار داشته باشیم.

علاوه‌برآن، با توجه به الگوی پرچم صعودی، هدف بعدی می‌تواند از 27,500 دلار به 28,500 دلار افزایش یابد.

نمودار یک‌ساعته قیمت بیتکوین به دلار امریکا | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار یک‌ساعته قیمت بیتکوین به دلار امریکا. منبع: تریدینگ ویو

در بازه زمانی یک‌ساعته، قیمت در حال شکستن سطح بالاتر است که نشان‌دهنده صعودی بودن قیمت است. در 13 ژوئن، قیمت به زیر 24,350 دلار سقوط کرد و از آن موقع این سطح به مقاومت تبدیل شد. با عبور قیمت به بالای 24,350 دلار، می‌توانیم انتظار حرکت به سمت بالاتر را داشته باشیم.

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت بیت کوین: آیا قیمت بیتکوین به ۲۴ هزار دلار خواهد رسید؟

برعکس، سقوط قیمت به زیر سطح 23,000 دلار می‌تواند چشم‌انداز صعودی را بی‌اعتبار کند.

نتیجه‌گیری

قیمت بیت کوین (BTC) در تمام بازه‌های زمانی (تایم فریم‌ها) حالت صعودی را نشان می‌دهد.

در زمان انتشار مقاله، طبق گزارشِ کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، بیتکوین با قیمت 23,896 دلار خرید و فروش می‌شود که طی 24 ساعت گذشته، به میزان 0.17 درصد افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *