۷ دلیل برای عملکرد خیره‌کننده بیت کوین و آلتکوین‌ها در سال ۲۰۲۲

7 دلیل برای عملکرد خیره‌کننده بیت کوین و آلتکوین‌ها در سال 2022 | همتاپی

لارک دیویس، تحلیلگر و معامله‌گر مطرح ارزهای دیجیتال، 7 دلیل برای عملکرد خیره‌کننده بیت کوین و آلت‌کوین‌ها در سال 2022 دارد. او معتقد است بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT)، گیمینگ و متاورس (Metaverse) سال آینده بزرگتر خواهند شد.

با اصلاحات قبلی بازار و نوسانات فعلی، سرمایه‌ گذاران و معامله‌گران زیادی در مورد آینده فضای ارزهای دیجیتال تردید دارند. با این حال، لارک دیویس، معامله گر ارزهای دیجیتال و تحلیل‌گر بازار، 7 دلیل مثبت برای این که بیتکوین (BTC) و بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند در سال 2022 روند صعودی داشته باشند، بیان می‌کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

1. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ETF بیت کوین را تأیید می‌کند

به دلیل نگرانی‌های مربوط به دستکاری بازار، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد تأیید ETF بیت کوین تردید داشته است. با این حال، فشار به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آغاز شده است. این بلاتکلیفی‌ها، منجر به انتقال سرمایه به خارج از کشور شده است.

این تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال معتقد است که احتمالاً در سال 2022 یک ETF بیت کوین به تصویب این کمیسیون خواهد رسید و تا آن زمان بازار صعودی خواهد بود. علاوه بر این، او به تمامی معامله‌گران هشدار می‌دهد که در خصوص تغییر نظر این کمیسیون هوشیار باشند، چرا که هر تغییری در نظر سران آن‌ها می‌تواند بازار را نزولی کند.

اولین ETF  بیت کوین احتمالاً در سال 2022 در ایالات متحده مورد تأیید کمیسیون اوراق بهادار قرار خواهد گرفت. این تحلیل گر معتقد است بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً تا آن زمان صعودی خواهد بود. اما، چند روز پس از انتشار آن بازار با فشار فروش مواجه می‌شود.

وی اظهار داشت که طلا قبل از تایید ETF یک رالی صعودی داشت و پس از آن یک سال کاهش قیمت را ترجربه کرد و پس از آن دوباره یک رالی صعودی چند ساله را آغاز کرد.

2. چرخه‌های گاوی، طولانی‌تر به نظر می‌رسند

دیویس می‌گوید: به نظر می‌رسد با سرازیر شدن پول نهادهای مختلف به بازار ارزهای دیجیتال، شاهد بلوغ این صنعت باشیم. این اتفاق می‌تواند چرخه‌های صعودی را طولانی‌تر کند. در مقایسه با چرخه‌های قبلی که 1 تا 1 سال و نیم به طول انجامید، چرخه فعلی می‌تواند تا سال 2022 ادامه یابد.

3. رکوردهای جدید اتریوم در سال 2022 اتفاق می‌افتد

معامله‌گران ارزهای دیجیتال به آرامی نسبت به انتقال اتریوم از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) که انتظار می‌رود در اواسط سال 2022 اتفاق بیافتد، خوشبین هستند. با این حال، خبر بروزرسانی‌های جدید مانند محدود شدن  شاردینگ و سه برابر شدن مدت زمان هاوینگ می‌تواند تراکنش‌های بلاکچین اتریوم را سه یا چهار برابر کند.

4. پولکادات و کاردانو به رشد خود ادامه می‌دهند

رقبای اصلی اتریوم مانند کاردانو (Cardano) و پولکادات (Polkadot) برای برآورده کردن نیازهای بازار و در عین حال کسب محبوبیت بیشتر در بازار گام بر می‌دارند. به همین ترتیب، پروژه‌های دیگر مانند اولانچ (Avalanche)، پالیگان (Polygon)، اتریوم لایه 2 (ETH L2) و سولانا (Solana) به رشد خود ادامه خواهند داد.

پولکادات و کاردانو به رشد خود ادامه می‌دهند که با این کار پول بیشتری را به بازار می‌آورد. Avalanche، Polygon، ETH L2 و Solana به رشد خود ادامه خواهند داد. زیرا این بلاکچین‌ها تازه فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

به علاوه تمام زنجیره‌های اصلی هم‌پیمان شده‌اند تا میلیاردها دلار سرمایه را وارد صنعت کریپتو کنند.

لارک دیویس (TheCryptoLark@) 9 دسامبر 2021

5. بزرگتر شدن بازار NFT

سال 2021 را می‌توان به عنوان سال توکن‌های غیرمثلی (NFT) نام‌گذاری کرد، زیرا همچنان توجه عموم را به خود جلب می‌کند. اخیراً تعدادی از برندهای مطرح جهانی از محبوبیت NFT برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این، دیویس معتقد است که NFTها می‌توانند نخستین نقطه دسترسی برای میلیون‌ها نفر به ارزهای دیجیتال باشند.

6. بازی‌های کریپتویی و متاورس در سال 2022 کولاک به پا خواهند کرد

دنیای کریپتو شاهد رشد پررونق بازی و متاورس و همچنین ادغام آن‌ها در صنایع مختلف بوده است. دیویس معتقد است که هر دو، میلیون‌ها دلار سرمایه و کاربران جدید تولید خواهند کرد. او همچنین اظهار داشت که انتظارات زیادی در سال 2022 برای رشد این دو صنعت وجود دارد.

صنعت گیمینگ و متاورس در حال پیشرفت است. صنعت گیمینگ ده‌ها میلیون یا بیشتر کاربر جدید را به همراه خواهد داشت. متاورس نیز یک صنعت چند تریلیون دلاری برای سال‌های آینده خواهد بود.

لارک دیویس (@TheCryptoLark) 9 دسامبر 2021

7. جاری شدن پول‌های کلان به دنیای ارزهای دیجیتال

به گفته دیویس، سرمایه‌ نهادی که به ارزهای دیجیتال سرازیر می‌شود همچنان به افزایش خود ادامه می‌دهد. زیرا آن‌ها کم کم متوجه می‌شوند که این بهترین کلاس سرمایه‌ گذاری در فناوری در این دهه خواهد بود. با افزایش مداوم تورم، آن‌ها چاره‌ای جز سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال ندارند.

لارک دیویس سخنان خود را در آخرین توییت به پایان می‌رساند:

چرخه گاوی بزرگ احتمالاً در سال 2022 پایان خواهد یافت. من همچنین فکر می‌کنم که چرخه خرسی بعدی اساساً متفاوت خواهد بود. با این حال، در حالی که آسمان ارزهای دیجیتال آبی است، هم اکنون بذرهای خود را بکارید و منتظر ماه‌های بارانی باشید. چیزی به وفور نعمت نمانده!

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *