جهش ۵۸۴ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو 

جهش 584 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو | همتاپی

بر اساس داده‌های وبسایت شیبا برن (Shibbur)، نرخ توکن سوزی شیبااینو در 24 ساعت گذشته 584 درصد افزایش یافته است. این آمار در پی ارسال میلیون‌ها توکن شیبا (SHIB) به آدرس‌های غیرقابل استفاده بدست آمده است.

طبق گزارش شیبا برن (Shibburn)، در روز گذشته بیش از 50,802,530 توکن شیبااینو طی 6 تراکنش، از چرخه معاملات خارج شده است. این در حالی است که در تاریخ 16 اکتبر، در تعداد تراکنش مشابه، تنها 10,757,815 توکن شیبا سوزانده شده بود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در هفته‌ای که گذشت، نزدیک به 396 میلیون توکن شیبااینو طی 48 تراکنش سوزانده شد که تنها بخشی از صد‌ها میلیون توکن سوزانده شده از ابتدای ماه اکتبر بوده است.

میزان توکن عرضه شده شیبااینو، 1 کوادریلیون بوده است و از ابتدای معرفی این توکن تاکنون بیش از 410 تریلیون توکن طی فرایندهای توکن سوزی، از چرخه معاملات حذف شده‌اند.

تحرکات نهنگ‌های شیبااینو

با توجه به افزایش نسبی حجم و تعداد معاملات بزرگ در بازار، به نظر می‌رسد اخیرا هولدر های بزرگ شیبا، یا همان نهنگ‌ها، تحرکاتی را در بازار آغاز کرده‌اند.

به گفته وب سایت اینتودبلاک (IntoTheBloc)، افزایش تراکنش‌های بزرگ با افزایش فعالیت نهنگ‌ها ارتباط مستقیم دارد، خواه در حال خرید یا فروش باشند. این تراکنش‌های بزرگ بطور کلی بیش از صد هزار دلار ارزش دارند. در 24 ساعت گذشته تعداد تراکنش‌های بزرگ شیبااینو 31 درصد افزایش داشته و باعث شد قیمت شیبا بالاتر از محدوده 0.00001 دلار تثبیت شود.

در زمان انتشار این مطلب، نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا نشان می‌دهد این توکن با اندکی کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، با قیمت 0.0000103 دلار خرید و فروش می‌شود. در چنین روزهایی در سال گذشته، شیبا اینو روند صعودی شدید خود را آغاز کرد و با خروج از الگوی پرچم صعودی، توانست بالاترین سقف تاریخی خود را در عدد 0.000088 به ثبت برساند.

اما در حال حاضر، شیبااینو نسبت به بالاترین قیمت خود حدود 88.36 درصد ریزش داشته است. از زمان آغاز روند نزولی که از ابتدای سال 2022 بر بازار حکم فرماست، سایر رمزارزها نیز در شرایط مشابهی قرار دارند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *