۵۰ هزار کیف پول‌ جدید به اکوسیستم کاردانو اضافه شده است

۵۰ هزار کیف پول‌ جدید به اکوسیستم کاردانو اضافه شده است | همتاپی

پروتکل کاردانو به نقطه عطف مهمی دست یافته و از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۰,۰۰۰ آدرس جدید به کل کیف پول‌های موجود در آن اضافه شده است.

یوهن (Yevhen)، سفیر اکوسیستم کاردا‌نو، در توییتر خود آمار مربوط به تعداد آدرس‌های فعال شبکه کاردانو را منتشر و اعلام کرده است که کل کیف پول‌های موجود در این پروتکل از ۳,۸۴۲,۸۶۷ عدد در ۱ ژانویه (۱۱ دی) به ۳,۸۹۴,۷۳۵ عدد در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) رسیده است.

 

او در این باره گفته است:

  • طبق داده‌های موجود در وب‌سایت Cardano Blockchain Insights، از ابتدای سال بیش از ۵۰,۰۰۰ آدرس جدید به این اکوسیستم اضافه شده است. تعداد کیف پول‌های موجود در اکوسیستم کاردانو در ۱ ژانویه (۱۱ دی)، ۳,۸۴۲,۸۶۷ بوده و تا ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) به ۳,۸۹۴,۷۳۵ عدد رسیده است.

کاردانو سال ۲۰۲۳ را با نقشه راه بسیار امیدوار‌کننده‌ای آغاز کرده و رویدادهای لازم برای رشد سریع کاربردهای پروتکل کاردانو و تعداد توسعه‌دهند‌گان آن را تعیین نموده است.

مطالب مرتبط: آیا توکن سوزی می‌تواند باعث رشد قیمت کاردانو شود؟

به نظر می‌رسد که تلاش‌های Input Output Global، یک شرکت توسعه‌دهنده کاردا‌نو، به ثمر نشسته؛ چراکه تقاضا و فعالیت این پروتکل افزایش یافته است. ارزش بازاری این ارز دیجیتال نیز بیش از ۴۳ درصد رشد کرده و از 8.48 میلیارد دلار در اواخر سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است.

رشد روز افزون فعالیت‌های پروتکل کاردا‌نو، تحرک بیشتری را در راستای پذیرش آن بوجود می‌آورد. این موضوع به نوبه خود ممکن است باعث رشد قیمت کوین کاردا‌نو گردد. کاردانو در حال حاضر با رشد قیمت 11.06 درصدی در هفته اخیر و بیش از 40 درصدی نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل، با قیمت 0.3854 دلار خرید و فروش می‌شود. 

رشد فعالیت کاربران در پروتکل کاردا‌نو باعث تحریک قیمت این ارز دیجیتال می‌شود و در نهایت ممکن است در رشد قیمت آن تأثیرگذار باشد. قیمت کاردانو هم‌اکنون در محدوده ۰.۳۸ دلار قرار دارد و نسبت به دو هفته گذشته بیش از ۱۱ درصد رشد کرده است. قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ نیز بیش ۴۰ درصد افزایش یافته است.

رشد کاردا‌نو توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است

رشد پروتکل کاردانو حتی توجه رهبران صنایع دیگر را هم به خود جلب کرده است. در هفته گذشته، وب‌سایت StockTwits، کاردانو را به‌عنوان پرمخاطب‌ترین ارز دیجیتال بازار معرفی کرد. بیت کوین نیز در رتبه دوم لیست این وب‌سایت قرار گرفت.

کاردا‌نو در هفته گذشته سایدچین تولکیت (Toolkit) را راه‌اندازی کرد تا به توسعه‌دهندگان کمک کند پروتکل‌های بلاکچین خود را با استفاده از الگوریتم‌های اجماع مشابه یا متفاوت با زنجیره اصلی این ارز دیجیتال بسازند و از امنیت آن استفاده کنند. علاوه بر این، تاریخ تقریبی راه‌اندازی استیبل کوین جد (​​Djed) هم منتشر شده است که نشان می‌دهد اکوسیستم کاردانو تا پایان سال امکانات و کاربردهای بیشتری برای کاربران خود ایجاد می‌کند.

از طرفی، با توجه به امکانات جدیدی که به‌زودی به اکوسیستم کاردا‌نو اضافه می‌شوند، ممکن است این ارز دیجیتال بتواند در کوتاه‌مدت رشد زیادی کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش کاردانو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کاردانو ارز خوبیه خودشو ثابت کرده و همینطور با اضافه شدن کیف پول های جدید درصد معامله خودشو برده بالا