۱.۱ تریلیون توکن شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم فروخته شد

۱.۱ تریلیون توکن شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم فروخته شد

بر اساس داده‌های اخیر ردیاب وال استیتس (WhaleStats)، طی سه روز گذشته و پس از ادغام اتریوم، نهنگ‌های برتر اتریوم ۱.۱ تریلیون توکن شیبا را فروخته‌اند.

داده‌های وال استیتس، ردیاب نهنگ‌‌ها، نشان می‌دهد که در روزهای گذشته و طی آخرین تراکنش‌های فروش ۶۱ میلیارد توکن شیبااینو به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

براساس جزئیات اطلاعات منتشر شده توسط ردیاب کیف پول‌های نهنگ‌های برتر اتریوم از ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر میزان ذخایر شیبایی که توسط این نهنگ‌های بزرگ اتریوم نگهداری می‌شود، از ۱۵۲ میلیون دلار به ۱۴۲ میلیون دلار کاهش یافته است؛ همچنین ذخایر شیبااینو تا روز گذشته نیز به ۱۴۰ میلیون دلار توکن شیبااینو رسیده است. مقدار توکن‌های شیبااینو محاسبه شده برابر با ۱,۱۱۵,۸۷۹,۸۲۸,۳۲۶ است.

موجودی شیبا اینو نهنگ‌های برتر اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

موجودی شیبا اینو نهنگ‌های برتر اتریوم. منبع: وال استیتس

طی آخرین تراکنش‌های ثبت شده که احتمالا مربوط به موج فروش شیبااینو است، در مجموع ۶۰,۹۲۱,۲۷۱,۷۴۱ توکن شیبا به صرافی ارز دیجیتال Binance منتقل شد.

تشدید فروش شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم باعث کاهش قیمت این میم کوین شده و بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، طی هفت روز گذشته، دومین میم کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، بیش از ۱۰ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است و در حال حاضر پس از آلتکوین‌هایی نظیر متیک (Matic) و دای (Dai) در رتبه چهاردهم برترین رمزارزهای بازار قرار گرفته است. 

مطالب مرتبط: ویتالیک بوترین از جامعه شیبا اینو قدردانی کرد

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001173 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 0.61 درصد افزایش یافته است. با این حال، طبقِ داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات شیبااینو به میزان 189,680,981 دلار رسیده است. 

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *