زوج جوان ایرانی مهریه خود را به صورت بیت کوین و دیجی بایت ثبت کردند

یک زوج جوان ایرانی مهریه خود را به صورت بیت کوین و دیجی بایت ثبت کردن

یک زوج ایرانی در اتفاقی جالب مهریه خود را بیت کوین و دیجی بایت اعلام کردند. عاقد به درخواست این زوج مهریه زوجه را ۰.۰۵ بیتکوین و ۲,۵۰۰ دیجی بایت ثبت کرده و آن‌ها را به عقد دائم هم درآورد.

داماد که نوید نام دارد یکی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال است و اخبار آن را دائما دنبال می‌کند. همسر او نیز پس از آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال به آن‌ها علاقه‌مند شد به همین دلیل بخشی از مهریه خود را ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در بخش صداق و مهریه عقدنامه این زوج آمده است:

یک جلد کلام‌الله مجید، یک شاخه نبات، تعداد ۵ هزار عدد دیجی بایت و ۰.۰۵ بیت کوین و پنج مثقال طلا و سی عدد ربع سکه بهار آزادی.

در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین در محدوده 11 هزار دلار می‌باشد؛ بنابراین ارزش ارزهایی که در سند ازدواج آن‌ها ذکر شده است حدود 13 میلیون تومان (۶۶۸ دلار) است. با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال این احتمال وجود دارد در سال‌های آینده ارزش آن‌ها چندین برابر شود؛ چرا که در ۱۰ سال گذشته قیمت ارزهای دیجیتال چند میلیون درصد افزایش یافته است. بسیاری از فعالان این حوزه بر این باورند که روند افزایشی این ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت. 

در سه سال گذشته با توجه به افزایش نرخ تورم در کشور بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. هر چند که بیت‌کوین به دلیل تراکنش‌های مستقیم و بدون واسطه برای پرداخت‌های مالی کاربرد دارد؛ اما امروزه بیشتر از آن به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش و سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود. روش پرداخت با بیتکوین در بسیاری از وب‌سایت‌های درج آگهی ایرانی اعمال شده است. علاوه بر این  در سال گذشته یک واحد آپارتمان در تهران با بیت کوین به فروش رفته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *