احتمال می‌رود قیمت اتریوم تا ۱,۷۰۰ دلار سقوط کند

احتمال می‌رود قیمت اتریوم تا 1,700 دلار سقوط کند


در حالی که رمزارز اتریوم (ETH) عملکرد مثبتی را در ماه فوریه داشته است، اما خطر ریزش قیمت همچنان این رمز ارز را تهدید می‌کند.

سقوط بازار کریپتو در ژانویه باعث شد که بسیاری از دارایی‌های دیجیتال این ماه را منفی به پایان برسانند. مثلا کندل ماهانه اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در ماه ژانویه با 27 درصد کاهش نسبت به ماه دسامبر بسته شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در حالی که رمزارز اتریوم (ETH) عملکرد مثبتی را در ماه فوریه داشته است، طبق تحلیل اتریوم و پیش بینی قیمت اتریوم ممکن است خطر ریزش قیمت همچنان این ارز را تهدید کند. تحلیل بلومبرگ احتمال کاهش قیمت اتر (ETH) به 1,700 دلار را می‌دهد. اما تحلیلگران می‌گویند، حتی اگر بازار ریزش داشته باشد، همچنان اتر از نظر فاندامنتالی قوی است.

بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence) معتقد است، قیمت اتریوم احتمالا تا 1,700 دلار خواهد ریخت. 

در تحلیل بلومبرگ اینتلیجنس برای ماه فوریه، تحلیلگران بزرگ این صنعت اعلام کرده‌اند که این احتمال وجود دارد که قیمت توکن بومی شبکه اتریوم یعنی اتر به سطوح قیمتی زیر 2,000 دلار کاهش یابد.

تحلیلگر معروف بازار، مایک مک گلون (Mike McGlone)، اظهار داشت که قیمت اتریوم پس از اتمام روند صعودی وارد یک رنج شده است. این امر نشان می‌دهد که بازار اتریوم با قرار گرفتن در محدوده قیمتی 2,000 تا 4,000 دلار، همچنان هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سودده بوده است.

با این حال، تحلیلگران کمّی نگران هستند که قیمت به زیر سطح 2,000 دلار کاهش یابد. طبق این تحلیل  احتمال می‌رود که اتریوم همانند تابستان گذشته الگوی خود را تکرار خواهد کرد و سطح قیمتی 1,700 دلار را تست می‌کند.

این نگرانی ناشی از استراتژی‌هایی است که نشان می‌دهد قیمت اتریوم کاهشی بوده و به زیر آستانه حمایتی در زیر میانگین متحرک 52 هفته‌ای نفوذ می‌کند.

اندیکاتورها اتریوم را در حال ریزش به زیر محدوده حمایتی و نزدیک شدن به زیر میانگین متحرک 52 هفته‌ای نشان می‌دهند. تحلیلگران می‌گویند اتریوم می تواند پرایس اکشن تابستان گذشته را تکرار کند و حوالی قیمت 1,700 دلار را دوباره تست کند.

صرف نظر از این تحلیل، کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که فاندامنتال صعودی اتریوم تاثیر منفی نخواهد دید. بنابراین، حتی با کاهش قیمت به 1,700 دلار اتر همچنان صعودی خواهد بود. حتی ممکن است لازم باشد که مانند سال گذشته «معاملات خرید اهرمی» لیکویید شوند.

در حال حاضر فاندامنتال صعودی برای اتریوم در بازار قابل مشاهده است

فعلا این نگرانی در قیمت منعکس نشده است، چون اتریوم از سطح قیمت 3,000 دلار عبور کرده است؛ یعنی طی چند روز گذشته حدود 19.7 درصد رشد داشته است. اکنون ارز دیجیتال اتریوم در محدوده‌ی 3,190 دلار خرید و فروش می‌شود که در 24 ساعت گذشته حدود 3.22 درصد افزایش داشته است.

طی چند روز گذشته، دیگر رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی نیز سبز بوده‌اند و بیت کوین (BTC) دوباره از 40,000 دلار عبور کرده است.  طبق تحلیل بلوملبرگ، هدف بعدی بیت کوین 100 هزار دلار پیش بینی می‌شود؛ اما بیت کوین اکنون در قیمت 44,000 دلار خرید و فروش می‌شود. لازم به ذکر است که در 7 روز گذشته، بیت کوین همانند اتریوم، سودهای دو رقمی را برای خریداران داشته است.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *