کاردانو از لایت کوین و اتریوم در فعالیت‌های زنجیره‌ای پیشی گرفت

کاردانو از لایت کوین و اتریوم در فعالیت های زنجیره‌ای پیشی گرفت | همتاپی

طبق داده‌های اخیر مِساری (Messari)، در حال حاضر کاردانو (Cardano)، به استثنای بیت‌کوین، از نظر فعالیت تراکنش‌ها در رتبه اول قرار دارد و از لایت‌ کوین و اتریوم پیشی گرفته است.

در حالی که اتریوم حجم 24 ساعته 7.20 و 5.25 میلیارد دلار را به ترتیب ثبت کرد، بر اساس حجم تراکنش‌ها، کاردانو با 17.04 میلیارد دلار از لایت کوین و اتریوم پیشی گرفت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

معدل حجم تراکنش‌ها هنوز هم راه مناسبی برای جداسازی مهم‌ترین تراکنش‌ها است. کاردانو با حجم 24 ساعته 16.71 میلیارد دلار، نسبت به لایت کوین با 97.81 میلیون دلار و اتریوم با 3.84 میلیارد دلار عملکرد بهتری داشت.

وب سایت یو تودی (U.Today) قبلاً گزارش داد که کاردانو از ارزهای دیجیتال پیشروِیی مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم در زمینه فعالیت تراکنش‌ها پیشی گرفته و آدرس‌های جدید ADA را نیز افزایش یافته است.

رشد شبکه بلاکچین کاردانو (Cardano)

طبق گزارش اکانت توییتر Insights Blockchain Cardano، بلاکچین کاردانو از ابتدای سال 2022 تاکنون نزدیک به 13 گیگابایت رشد داشته است که این افزایش نشان‌دهنده فعالیت گسترده زنجیره‌ای در شبکه این ارز دیجیتال است.

بر اساس داده‌های شرکت سانتیمنت (Santiment)، شبکه کاردانو یکی از فعال‌ترین شبکه‌های توسعه یافته در صنعت بلاکچین است. با توجه به شمارنده فعالیت مشارکت‌کنندگان، کاردانو همچنان از نظر تعداد مشارکت‌ها، جزء سه بلاکچین اول این حوزه است.

اخیرا توسعه‌دهندگان بیشتری شروع به استفاده از بلاکچین کاردانو کرده‌اند و کاربردهای جدیدی را با دسترسی به قابلیت قراردادهای هوشمند تولید نموده‌اند، به دنبال این افزایش کاربری، ارز دیجیتال کاردانو از نظر حجم تراکنش‌ها لایت کوین و اتریوم را پشت سر گذاشت. پلتفرم صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ (SundaeSwap) با حداقل 98 درصد از ارزش کل قفل شده (total value locked-TVL)، بزرگترین پلتفرم است.

برای اطلاع از آخرین اخبار لایت کوین به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *