چین لینک و اکسی اینفینیتی در صرافی بیتمکس لیست شدند 

چین لینک واکسی اینفینیتی در صرافی بیتمکس لیست شدند | همتاپی

بیتمکس (BitMEX)، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، در راستای گسترش فهرست آلتکوین‌های خود، چین لینک و اکسی اینفینیتی را لیست کرد.

صرافی ارز دیجیتال بیتمکس قصد دارد میزان آلتکوین‌های پشتیبانی شده در پلتفرم خود را روز به روز افزایش دهد تا معامله‌گران بیشتری را جذب کند. این صرافی در توییتی اعلام کرد که امکان انجام معاملات اسپات در اوایل ماه مه فراهم خواهد شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پشتیبانی بیتمکس از چین لینک و اکسی اینفینیتی 

بیتمکس در رسانه‌های اجتماعی خود خبر فهرست شدن چین‌ لینک و اکسی اینفینیتی را به دنبال‌کنندگانش داد. براساس این خبر کاربران اکنون می‌توانند اقدام به خرید و فروش  چین لینک و اکسی اینفینیتی کنند.

معاملات اسپات نیز در ماه مه راه‌اندازی می‌شود، به این معنی که اکسی اینفینیتی و بسیاری از توکن های دیگر به زودی در بازار بورس دیجیتال ما قابل معامله خواهند بود.

توکن بومی اکسی اینفینتی (AXS) به عنوان رمزارز اصلی این پروژه برای کسب درآمد از بازی‌های Axie Infinity طراحی شده است. توکن بومی چین لینک (LINK) نیز به عنوان رمزارز اصلی این پروژه در شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink فعالیت می‌کند. هر دوی این توکن‌ها اکنون در صرافی بیتمکس قابل معامله هستند.

علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند این توکن ها را از طریق درگاه‌های پول فیات با بیش از 30 ارز خریداری کنند.

همچنین، هر دو توکن فهرست شده را می‌توان به طور یکپارچه بدون پرداخت کارمزد به استیبل کوین تتر (USDT) تبدیل کرد.

کمپین پاداش BMEX و ابتکار کارمزد صفر قبل از راه‌اندازی معاملات اسپات

برای استقبال از معامله‌گران جدید، صرافی بیتمکس جوایزی را در نظر گرفته است. به ازای هر 1000 دلار معامله در چین لینک و اکسی اینفینتی، بیتمکس 2.5 BMEX به کاربر پاداش می‌دهد.

همچنین تمامی کارمزدهای خرید ارزهای دیجیتال تا 30 آوریل 2022 به صفر کاهش می‌یابد.

این کمپین تبلیغاتی قرار است بیتمکس را در مهم‌ترین بروزرسانی این صرافی در سال 2022 همراهی کند. راه‌اندازی معاملات اسپات در این پلتفرم به عنوان یک دستاورد بزرگ تلقی می‌شود. طبق آخرین اطلاعیه‌های بیتمکس، این بروزرسانی در ماه مه انجام خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *