ایلان ماسک: حمایت از پروپوزال تغییر کارمزدهای دوج کوین بسیار مهم است

ایلان ماسک: حمایت از پروپوزال تغییر کارمزدهای دوج کوین بسیار مهم است

پروپوزالی برای تغییر نرخ کارمزدهای دوج کوین ارائه شده است و مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، می‌گوید حمایت از آن بسیار مهم است.

یکی از توسعه دهندگان دوج‌ کوین (Dogecoin) پروپوزالی را برای کارمزدهای دوج ارائه داده است. وی معتقد است: 

این سند ساختار و سیاست جدیدی را برای بدنه‌ی اصلی دوج کوین پیشنهاد می‌کند که به تدریج و با اجرای چندین نرم افزار در شبکه، محقق شده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ایلان ماسک از پروپوزال تغییر کارمزدهای دوج کوین حمایت می‌کند

مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk)، نشانه‌های اولیه حمایت خود از پروپوزال تغییر سیاست در کارمزدهای دوج را که روز یکشنبه منتشر شد، بروز داد. راس نیکول (Ross Nicoll)، مهندس نرم‌افزار و توسعه‌دهنده دوج کوین، در توییتر خود نوشت

کار بر روی پروپوزال تغییر کارمزد دوج به پایان رسیده است.

ماسک در پاسخ به توییت وی نوشت: 

حمایت از آن مهم است.

پروپوزال تغییر سیاست کارمزدهای دوج کوین، از طرف توسعه‌دهنده آن، پاتریک لودر (Patrick Lodder) ارائه شده است. در این پروپوزال آمده است: 

این سند ساختار و سیاست جدیدی را برای بدنه اصلی دوج کوین ارائه می‌کند که به تدریج و با چندین نرم‌افزار در شبکه اجرا شده است.

او در شبکه‌ی اجتماعی ردیت این‌گونه توضیح داد:

این پروپوزال بطور متوسط کاهش 100 برابری کارمزد تراکنش‌های استاندارد را به کلیه سرمایه گذاران دوج کوین در زنجیره تراکنش‌ پیشنهاد می‌کند. همچنین، کنترل کامل بر تمام جوانب تقسیم کارمزدها را بین ماینرها و اپراتورهای نود تقسیم می‌کند و کمتر به توسعه بدنه‌ی اصلی اتکا دارد و مجدداً همان محیط تراکنش‌های رایگان (کارمزد بسیار پایین) را حاکم کرده که انگیزه‌ای برای حفظ سلامت محیط شبکه است.

ماسک صحبت در مورد ارتقای دوج را از ماه مه آغاز کرد. وی توئیت کرده بود که با توسعه‌دهندگان دوج در حال کار روی ارتقای کارایی سیستم تراکنش‌های دوج کوین است و احتمالا به نتایج خوبی برسند.

به علاوه، مدیر عامل تسلا از افرادی که می‌خواهند به توسعه دوج کمک کنند، خواست تا ایده‌های خود را در گیت‌هاب (Github) و همچنین در فروم دوج کوین در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) ارسال کنند. او در ماه مه توئیت کرد: 

در حالت ایده‌آل، با افزایش 10 برابری سرعت، حجم بلوک دوج کوین 10 برابر افزایش پیدا خواهد کرد و کارمزدها 100 برابر کاهش می‌یابد. بعد از این تغییرات، دوج قطعاً موفق خواهد شد.

نظر شما در مورد حمایت ایلان ماسک از پروپوزال دوج کوین چیست؟ حتما نظرات خود را با در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیتکوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *