نهنگ‌های اتریوم به خرید شیبا ادامه می‌دهند

نهنگ‌های اتریوم به خرید شیبا ادامه می‌دهند | همتاپی

نهنگ‌های اتریوم بصورت مداوم دارایی شیبا اینو (SHIB) را صرف نظر از سیگنال و جهت قیمتی آن خریداری می‌کنند. براساس داده‌های ویل استتس (WhaleStats)، اخیراً یک نهنگ اتریوم 143 میلیارد توکن شیبا را (به ارزش تقریباً 3.2 میلیون دلار) خریداری کرده است.

ردیاب پلتفرم وال استتس، نشان می‌دهد که نهنگ اتریوم بلو وال 0073 «BlueWhale0073» که از رتبه ۲۷۲ در بین بیش از 5000 کیف پول‌ برتر نهنگ‌های اتریوم برخوردار است، بصورت مداوم و به سرعت در حال جمع آوری توکن شیبا‌ است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این نهنگ سرمایه‌ گذار اتریوم، در آخرین خرید خود در روز پنج شنبه بیش از ۵۷ میلیارد شیبا‌ خریداری کرد، که حدود 1.3 میلیون دلار ارزش دارد. بلو وال 0073 اکنون بیش از ۳۷۶ میلیارد شیبا به ارزش حدود ۸‌.۱ میلیون دلار را تحت مالکیت خود دارد. با این حال، با وجود بیشترین دارایی در کیف پول این نهنگ تتر (USDT) است، احتمال افزایش ذخایر شیبا توسط این نهنگ همچنان وجود دارد.

لازم بذکر است، این نهنگ تنها سرمایه‌ گذار با ارزش اتریوم نیست که بشدت حامی شیبا‌ است، سایر 100 نهنگ برتر اتریوم نیز به شدت موجودی شیبا‌ را، در کیف پول‌هایشان افزایش داده‌اند.

دو نمونه خاص دیگر از این نهنگ‌ها، بونوبو (Bonobo) و گیملی (Gimli) هستند. طی یک جمع‌بندی می‌توان نتیجه گرفت که دارایی شیبای 100 نهنگ برتر اتریوم کمتر از ۱ میلیارد دلار است. با این حال توکن شیبا بزرگترین دارایی غیر اتریوم نهنگ‌های برتر اتریوم است و بر سایر دارایی‌ها مسلط است.

خرید بیت کوین در ایران

لازم بذکر است، موضوع خرید مداوم شیبا توسط نهنگ‌های برتر اتریوم، تنها شاخص صعودی برای بازار شیبا نیست. توکن شیبا معروف به قاتل DOGE» همچنین شاهد حذف مقادیر زیادی از عرضه در گردش خود بوده است به گونه‌ای که فقط ظرف کمتر از یک هفته پس از راه اندازی، پورتال رسمی شیبا‌ سوزی (SHIB burn) بیش از ۲۰ میلیارد توکن شیبا سوخته است و در ۲۴ ساعت گذشته نیز حدود 1.5 میلیارد شیبا از چرخه عرضه خارج شده است.

نهنگ‌های اتریوم چه دارایی‌های دیگری را می‌خرند؟

نهنگ‌های اتریوم همچنین به طور قابل توجهی در چندین توکن دیگر در بازار سرمایه گذاری کرده‌اند.

یک مورد از سرمایه گذاری اصلی نهنگ‌های اتریوم که بصورت مداوم انجام می‌شود، توکن‌های متاورسی است که نهنگ‌های اتریوم با تقاضای زیادشان تا حدی توانسته‌اند به این بازار جهت جدیدی ببخشند.

به طور مشابه، نهنگ‌های اتریوم در ایپ کوین (ApeCoin)، توکن بومی متاورس اکوسیستم باشگاه میمون‌ها یا بورد ایپ کلاب (BAYC)، نیز بشدت سرمایه گذاری کرده‌اند. لازم بذکر است، این پروژه برنامه‌هایی را برای راه اندازی فروش زمین مجازی خود از امروز منتشر کرده است.

همچنین مشخص شده است که جذابیت توکن‌های متاورس تثبیت‌‌شده‌ در مارکت، از جمله بازی‌های گالا (GALA)، سندباکس (SAND) و دیسنترالند (MANA)، در حال افزایش می باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *