نهاد‌های سرمایه گذاری در حال خرید بیت کوین هستند

نهاد‌های سرمایه گذاری، در بحبوحه ریزش کریپتو کارنسی، در حال خرید بیت کوین هستند | همتاپی

در هفته گذشته، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در پی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کاهش یافت؛ در همین حال، نهاد‌های سرمایه‌ گذاری جزو معدود خریداران ارزهای دیجیتال در هفته گذشته بودند.

طبق گزارش کوین شرز (CoinShares)، در هفته گذشته، دارایی‌های دیجیتالی که از بیتکوین پیروی می‌کنند، با وجود ریزش قیمت‌ها در بازار، یک جریان غیر منتظره ورود نقدینگی را ثبت کردند. با این حال، به نظر می‌رسد برخی از  معامله‌ گران همچنان در حال فروش بیت کوین های خود هستند. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ورود نهادهای سرمایه گذار به بازار رمزارزها همزمان با کاهش قیمت‌ها

جدول زیر داده‌های کوین شرز در خصوص جریان ورود نقدینگی مابین روزهای 2 الی 8 ماه مه نشان می‌دهد که در حال بهره‌بردن از این کاهش قیمت‌ها هستند، به‌طوری‌که بازار ارزهای دیجیتال در مجموع 40 میلیون دلار ورود نقدینگی داشته است.

با کاهش قیمت بیتکوین به زیر 35 هزار دلار، سرمایه‌گذاران برای خرید بیت کوین اشتیاق بیشتری نشان دادند و در مجموع 45 میلیون دلار نقدینگی به بیت پکوین وارد کردند. علاوه بر این پوزیشن‌های فروش در قراردادهای آتی نزدیک به 4 میلیون دلار از این حجم را تشکیل می‌داند.

جریان مبادلات ارزهای دیجیتال | همتاپی

جریان مبادلات ارزهای دیجیتال. منبع: کوین شرز 

احساسات سرمایه‌ گذاران در مورد اتریوم منفی بود به‌طوری‌ که در هفته گذشته خروج نقدینگی 12.5 میلیون دلاری ثبت شد. اما سولانا وضعیت بهتری دارد و در هفته گذشته 1.9 میلیون دلار ورود نقدینگی داشت.

شرکت‌های پرپس اینوستمنتس (Purpose Investments) و پرو شرز (ProShares) در هفته گذشته به ترتیب 56.8 میلیون دلار و 19.3 میلیون دلار ارزهای دیجیتال خریدند. در حالی که سایر نهاد‌های سرمایه‌ گذار مانند تونتی‌وان‌شرز (21Shares)، تری‌آی‌کیو (3iQ) و کوین‌شرز ایکس‌بی‌تی (CoinShares XBT) بیت کوین و ارزهای دیجیتال خود را فروختند. به این ترتیب، ورودی 66 میلیون دلاری در سرمایه‌ گذاری‌های آمریکای شمالی ثبت شد، این در حالی است که اروپا شاهد خروج نقدینگی به میزان مجموعاً 26 میلیون دلار بود.

 جریان مبادلات نهاد‌ها | همتاپی

جریان مبادلات نهاد‌ها. منبع: کوین شرز 

ما هنوز جهشی در معاملات سرمایه‌ گذاری مشاهده نکرده‌ایم، که معمولاً در دوره‌های افت شدید قیمت مشاهده می‌کنیم. بنابراین، هنوز خیلی زود است که بپرسیم آیا این نشان دهنده پایان 4 هفته‌ احساسات منفی است یا خیر؟

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال 5 درصد کاهش یافت

ریزش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد؛ قیمت ارزهای دیجیتال برتر، در بحبوحه احساسات منفی بازار، بیشتر افت کردند. علی‌رغم ورود نهاد‌های سرمایه‌ گذاری در هفته گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد کاهش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین (BTC) در رقم 32,867 دلار خرید و فروش می‌شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد کاهش داشته است. اتریوم نیز با قیمت 2,394 دلار، بیش از 5 درصد کاهش قیمت را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است. با رسیدن شاخص احساسات بازار ارز‌های دیجیتال به پایین ترین سطح، تنها انجام خرید توسط نهادها و نهنگ‌ها می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را نجات دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *