مکس کایزر: بیتکوین تمام ارزهای دیگر را از بین خواهد برد

مکس کایزر: بیتکوین تمام رمزارزهای دیگر را از بین خواهد برد | همتاپی

به گفته مکث کایزر افزایش تقاضا برای تبدیل انرژی به بیتکوین باعث شده است نرخ هش بیت کوین بالا رفته و این امر منجر به از بین رفتن آلتکوین‌ها و ارزهای فیات شود.

مکس کایزر (Max Keiser) مجری مشهور تلویزیون، اخیراً بیان کرده است که میزان فزاینده هش بیتکوین برای بشریت بیشتر از قیمت آن اهمیت دارد. وی معتقد است که تقاضای در حال رشد برای حفظ شبکه، در نهایت می‌تواند منجر به از بین رفتن آلتکوین‌ ها و ارزهای فیات شود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

افزایش مصرف انرژی، اتفاق خوبی برای بیتکوین است

به دنبال توییت اخیر این مجری مشهور، وی ادعا کرد بیتکوین وارد حمله ۵۱ درصدی در مصرف انرژی جهان می‌شود، سایت کریپتو پوتیتو (CryptoPotato)، از مکس کایزر خواست تا در این باره بیشتر توضیح دهد.

وی توضیح داد که این امر مستقیماً با میزان هش ریت شبکه بیت کوین (واحد اندازه گیری پردازش شبکه بیتکوین) مرتبط است. هرچه ورودی برق کامپیوتری که ماینرها مصرف می‌کنند بیشتر باشد، میزان هش بالاتر می‌رود. به جای اینکه ماینرها به دلیل نصف شدن میزان پاداش در ماه می مأیوس شوند، میزان هش افزایش یافته و اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است.

در نتیجه، برای اینکه این امر ادامه یابد، باید انرژی مصرفی افزایش یابد. کایزر اظهار داشت:

بیتکوین برای تامین نیاز تمام نشدنی خود به انرژی، برای افزایش سرعت سریع میزان هش، شروع به غارت انرژی از سایر بخش‌های اقتصاد خواهد کرد. همانطور می دانیم بیتکوین جایگاه خود را محکم‌تر می‌کند، و این امر تمدن ما را با ایجاد تغییراتی بهبود خواهد بخشید.

وی افزود BTC، ویژگی‌های یک موجودیت زنده و مستقل را از خود نشان داده و به دنبال حمله به ۵۱ درصد از منابع انرژی جهانی است. با این حال، بشریت باید این موضوع را به عنوان یک «تغییر نجات‌دهنده زندگی» بپذیرد. بدون آن مردم با «اقتدارگرایی مطلق بانک مرکزی و بیچارگی بانک‌های غیردولتی» مواجه خواهند شد.

هدف بیت کوین تسلط است

تقاضای فزاینده برای انرژی مصرفی، تنها ذهنیت «برنده همه چیز را صاحب می‌شود» (این موضوع بر می‌گردد به اولین بلاک بیت کوین به نام بلاک پیدایش) را برای بیتکوین ترسیم می‌کند، و برای نابودی کامل سیستم ارزهای فیات و آلتکوین‌ها تلاش می‌کند. ما باید روی ستاره‌های شانس خود حساب کنیم که این اتفاق می‌افتد. کایزر ادعا کرد افزایش میزان هش بطور قابل ملاحظه‌ای مهمتر از افزایش قیمت بیت کوین است.

قیمت بیتکوین می‌تواند به عوامل متعددی نسبت داده شود. اما میزان هش به شما می‌گوید که چقدر به نابودی پول فیات و بانک‌های مرکزی و آزادی بشر نزدیک هستیم.

اولین کوین‌هایی که از جریان خارج می‌شوند آلتکوین‌های اثبات کار (Proof Of Work- POW) هستند مثل بیتکوین کش و بیتکوین SV. کایزر خاطرنشان کرد که بیتکوین مسئول نابودی حدود ۸۵ درصد میزان هش آلتکوین‌های «اثبات کار» می‌باشد و این روند رو به افزایش است. بنابراین، در نابود شدن بیتکوین کش و بیتکوین SV، تنها مسئله زمان مطرح است.

وی چنین سرنوشت فاجعه باری را برای کل بازار آلتکوین‌ها نیز پیش‌بینی می‌کند. پس از اینکه بیت‌کوین کار خود را با آلتکوین‌ها تمام کرد، آسیب‌پذیرترین هدف‌های بعدی که در سر راه آن قرار دارد ارزهای فیات کاغذیست.

این امر در حال حاضر در آرژانتین، ایران، ونزوئلا و زیمبابوه اتفاق افتاده است و اکنون همه ما شاهد از بین رفتن ین، دلار آمریکا، یورو، رنمینبی و پوند هستیم. زیرا انرژی مورد نیاز برای زنده نگه داشتن آنها توسط پروتکل بیت کوین متوقف می‌شود.

کایزر ادامه داد که طلا، تنها بازمانده خواهد بود. با این حال، اندازه بازار بیتکوین به اندازه این فلز گرانبها خواهد رسید و سپس شروع به مصرف انرژی طلا به عنوان ارز نیز خواهد کرد.

در نهایت کایزر نتیجه گرفت تمدنی که می‌شناسیم در حال تغییر است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم فروش و خرید ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *