مهلت ۶ ماه صرافی بیتمکس به کاربران برای احراز هویت

مهلت ۶ ماه صرافی بیتمکس به کاربران برای احراز هویت

صرافی بیتمکس (Bitmex) یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان می‌باشد که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات ارزهای دیجیتال آغاز کرده است و هم اکنون حجم بالایی از معاملات ارزهای دیجیتال را مدیریت می‌کند. این صرافی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است و کاربران می‌بایست در مدت تعیین شده نسبت به تکمیل فرآیند احراز هویت اقدام کنند.

به گزارش همتاپی این پلتفرم معاملاتی ۱۴ اوت در وبلاگ خود اعلام کرد تمامی کاربران طی فرصت شش ماهه تعیین شده از تاریخ ۲۸ اوت (۷ شهریور) تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن) ملزم هستند فرآیند احراز هویت خود را با ارائه مدارک شناسایی و تصویر خود تکمیل کنند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به این ترتیب کاربران ایرانی و دیگر کشورهای تحریم شده دیگر نمی‌توانند در این صرافی معامله کنند.

 پیش از این، کاربران صرافی بیتمکس با داشتن یک ایمیل فعال و گذرواژه می‌توانستند حساب کاربری ایجاد کنند و قراردادهای آتی بیت کوین و دیگر رمز ارزها را معامله کنند؛ اما با اعلام این خبر از جانب صرافی بیتمکس کاربران می‌بایست در مدت تعیین شده با ارسال مدارک شناسایی اعم از تصویر کارت شناسایی، آدرس محل سکونت، عکس سلفی و پاسخ به سؤالاتی در مورد منبع درآمد مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنند.

صرافی بیتمکس از ابتدای شروع به کار، فعالیت شهروندان ایرانی و چند کشور تحریم شده را ممنوع اعلام کرده بود، اما با توجه به اینکه برای ایجاد حساب کاربری در این صرافی نیازی به احراز هویت نبود کاربران می‌توانستند با تغییر آی‌پی این قانون را دور زده و به فعالیت خود ادامه دهند. اما اکنون و با توجه به التیماتوم این صرافی کاربران کشورهای تحت تحریم می‌بایست هرچه سریع‌تر موجودی حساب کاربری خود را از این صرافی خارج کنند. صرافی بیتمکس تاکنون جزئیاتی در خصوص سرانجام دارایی‌ها پس از اتمام مهلت تعیین شده برای احراز هویت منتشر نکرده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *