مشارکت بنیاد لایت کوین با AntPool برای آزمایشگاه تحقیقات ارز دیجیتال

مشارکت بنیاد لایت کوین با انتپول (AntPool) برای آزمایشگاه تحقیقات ارز دیجیتال | همتاپی

بنیاد غیر انتفاعی لایت کوین، خبر امضای قرارداد مشارکت با شرکت انتپول، یک استخر استخراج ارزهای دیجیتال با دسترسی آزاد، را با هدف توسعه آزمایشگاه تحقیقات ارز دیجیتال، «LTC Labs» اعلام کرد.

هدف لایتکوین لبز از این مشارکت با انتپول، تحقیق و جمع آوری اطلاعات، شناسایی تراکنش‌های ناشناس با آزمایشگاه‌های لایت کوین و توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز(dApps) می‌‎باشد. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همچنین ارتقا لایتکوین، کیف پول‌ها و پروژه‌های مبتنی بر لایت کوین (LTC) کانون توجه اصلی این مشارکت خواهند بود.

مشارکت بنیاد لایت کوین با انتپول

بنیاد لایتکوین روز سه شنبه در وب سایت خود از تاسیس آزمایشگاه تحقیقات ارز دیجیتال لایتکوین لبز (LTC Labs) با مشارکت آنتپول (AntPool) خبر داد. این مشارکت با تمرکز بر برنامه های توسعه، آینده لایتکوین را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این، در این قرارداد، انتپول ابراز علاقه مندی خود را برای اهدای نیمی از درآمد ماهیانه استخر استخراج لایت کوین خود برای تامین مالی لایتکوین لبز و پشتیبانی از لایتکوین اعلام کرده است.

چارلی لی، خالق لایت کوین، در توییتی با موضوع مشارکت با انتپول، در مورد تمایل انتپول جهت ارتقای نسخه میمبل ویمبل توسعه شبکه لایتکوین (MWEB) نیز خبر داده است. 

ما از این همکاری خوشحالیم. انتپول به درخواست ما برای ارتقا هسته شبکه لایتکوین پاسخ مثبت داده است. در مجموع آنها در مورد حمایت از لایتکوین بسیار مشتاق بودند. همانطور که می‌دانید، آنها اولین استخراستخراجی بودند که برای ارتقا (MWEB) سیگنال داده‌اند.

تیم مشارکتی بنیاد لایت کوین و انتپول همچنین در حال حاضر جهت ایجاد یک سازمان خود مختار غیرمتمرکز (DAO ) با 10 عضو، در حال کار می‌باشد. این سازمان متشکل از 6 عضو از انتپول و 4 عضو از بنیاد لایتکوین تاسیس خواهد شد.

کنترل وجوه در DAO، برای تخصیص بودجه پروژه‌های مناسب لایت کوین

سازمان حاکمیتی (DAO) جهت برنامه ریزی و مدیریت  تخصیص بودجه به پروژه‌های مناسب، از پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز Gnosis و Snapshot بهره خواهد برد. علاوه بر این، تأمین مالی مستقل پروژه‌ها، نیز امکان پذیر است. هر یک از اعضا می‌توانند پیشنهادات خود را ارائه دهند. تصویب پیشنهاد حداقل به 5 رای عضو سازمان حاکمیتی نیاز دارد.

علاوه بر این، تیم DAO جهت افزایش بهره وری در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از اوراکل کنترلی مبتنی بر جمعیت اتریوم است تا از تخصیص درست بودجه به پروژه‌های مناسب اطمینان حاصل کند.

چارلی لی در مورد شفافیت در فرآیند بودجه گفت: من دوست دارم که این تخصیص بودجه کاملاً شفاف باشد. هر چقدر این فرایند شفاف و قابل کنترل باشد، ارزش افزوده بیشتری برای اکوسیستم لایتکوین ایجاد خواهد کرد. بنابراین مشتاقانه منتظر تامین مالی توسعه لایت کوین و پروژه‌های مبتنی بر آن از طریق سازوکار سازمان خودمختار غیرمتمرکز هستم.

برای اطلاع از آخرین اخبار لایتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *