مدیرعامل صرافی بایننس قصد دارد با قانون گذاران به توافق برسد

مدیرعامل صرافی بایننس قصد دارد با قانون گذاران به توافق برسد | همتاپی

از آنجایی که صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال توسعه می‌باشد، مدیر این صرافی قصد دارد با قانون‌گذاران به توافق برسد. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) در این زمینه می‌گوید: ما می‌خواهیم همه جا مجوز بگیریم.

چانگ پنگ ژائو مدیر ارشد اجرایی و بنیان‌گذار صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)، گفته است که می‌خواهد با قانونگذاران به توافق برسد، چون قصد دارد شعب مختلفی برای صرافی بایننس ایجاد کند.

بر اساس گزارش رویترز، ژائو یا CZ، اشاره کرده است که صرافی بایننس از رویکرد غیرمتمرکز خود در امور مالی دور می‌شود و می‌خواهد با گسترش این صرافی با قانون‌گذاران نیز همکاری کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

چانگ پنگ ژائو گفت: 

ما می‌خواهیم همه جا مجوز بگیریم. از این به بعد، ما یک موسسه مالی خواهیم بود.

ژائو بار دیگر تأکید کرد که اگر کسی با پیش زمینه نظارتی قانونی قوی در دسترس باشد، حتی ممکن است از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره‌گیری کند. هفته‌ی گذشته در اجلاس مجازی SCB 10X، ژائو گفت که او خود را بیشتر یک کارآفرین فناوری می‌داند تا یک فرد آشنا به حقوق. احتمالا یک فرد کاملاً متبحر در قوانین برای صرافی بایننس مناسب‌تر باشد، زیرا می‌تواند این صرافی را مدیریت کند. وی دوست دارد بایننس توسط قانونگذاران نیز تایید شود.

ژائو اضافه کرد:

در واقع من به دنبال یک فرد متبحر با سابقه‌ی حقوقی قوی برای هدایت کل سازمان هستم […] من چهار سال مدیر شرکت بایننس بودم و ما باید پیشرفت کنیم. فکر نمی‌کنم من بهترین شخص برای مدیریت این شرکت باشم. فکر می‌کنم داشتن کسی با پیش زمینه‌ی حقوق بسیار بهتر است.

ژائو این مطالب را چند روز پس از اعلام شعبه‌ی بایننس‌ در آمریکا برای IPO شدن در بورس اوراق بهادار، اظهار کرد. همچنین شعبه مستقر در ایالات متحده، Binance.US تحت نظارت قانونگذاران محلی قرار نیز قرار گرفت.

طبق گزارش کوین‌تلگراف (Cointelegraph)، خدمات درآمد داخلی و وزارت دادگستری گزارش داده است که بایننس آمریکا معاملات غیرقانونی انجام داده است که همچنان در حال تحقیق در مورد آن هستیم. گزارش شده است که کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز در چارچوب تحقیقات ادعاهای مشابهی علیه این صرافی کرده است.

ژائو ادعاهای CFTC را از ماه مارس رد کرد و گفت این گزارشات بچه‌گانه است. صرافی بایننس اعلام کرده است که رویکرد همکاری با قانونگذاران در سراسر جهان را اتخاذ می‌کند و در مورد تعهداتش کاملا جدی است.

با توجه به اینکه مدیرعامل بایننس قبلاً گفته بود صرافی‌اش هیچ مرکزیتی ندارد، اقدام بالقوه‌اش برای ایجاد دفتر مرکزی در آمریکا کمی کاربران را شگفت‌زده کرد.

در نوامبر 2019، هنگامی که گزارش‌ها مبنی بر یورش مقامات به دفتر بایننس شانگ‌های منتشر شد، صرافی وجود دفاتر مرکزی را انکار کرد.

گرچه ژائو در حال حاضر در سنگاپور زندگی می‌کند، اما این صرافی با چین، ژاپن، مالت، سیشل و جزایر کیمن در ارتباط است. با اینحال دقیقا معلوم نیست که بایننس کدام کشور را به عنوان خانه اصلی انتخاب می‌کند، زیرا کارکنان آن از سرتاسر جهان مشغول فعالیت‌اند.

ژائو در سال 2019 اعلام کرده بود: 

دفتر و شعبه مرکزی مفاهیم قدیمی و منسوخ شده‌اند، دقیقا مثل SMS و MMS. الان وقت این است که فراتر رویم…

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *