قیمت اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰ هزار دلار می‌رسد

پیش بینی قیمت اتریوم: قیمت اتر تا پایان سال 2022 به 10 هزار دلار می‌رسد | همتاپی

آرتور هیز معتقد است که تا پایان سال 2022، اتریوم به 10 هزار دلار خواهد رسید. هیز همچنین معتقد است که چرخه بازار نه تنها در کف قیمت، بلکه حتی نزدیک آن هم نیست.

اتریوم پس از افت 2.64 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 1898.76 دلار خرید و فروش می‌شود.

مدیر سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، آرتور هیز (Arthur Hayes)، گفت که معتقد است که ممکن است قیمت اتریوم تا پایان سال 2022 به 10,000 دلار برسد، اما در این مدت ممکن است بازار همچنان متلاطم باشد.

هیز همچنین معتقد است که چرخه بازار نه تنها در کف قیمت نیست، بلکه حتی نزدیک آن هم نمی‌باشد و تنها راه برای بازگشت بازار این است که فدرال رزرو آمریکا، روند افزایش نرخ را کاهش دهد. هیز همچنین در آخرین پست وبلاگ خود اظهار داشت که فدرال رزرو در طول سه ماهه سوم به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد، که نتیجه آن چیزی جز فشار نزولی بیشتر بر بازار ارزهای دیجیتال نخواهد بود.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

به عبارت دیگر، هیز تنها بر این باور است که ممکن است قیمت اتریوم تا پایان سال جاری به 10,000 دلار برسد، به شرطی که روند بازار صعودی از سر گرفته شود، که این امر تنها در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که فدرال رزرو از نرخ‌های بهره بکاهد.

او همچنین گفت:

به همین دلیل است که تصویر کلی سیاسی و اقتصاد کلان باید قبل از این که بازار ارزهای دیجیتال به طور معناداری روند افزایشی به خود بگیرد، با هم ادغام شود.

یکی از مواردی که می‌تواند شانس اتر را برای رسیدن به 10,000 دلار تا پایان سال افزایش دهد، چشم‌اندازی است که نزدیک شدن به رویداد تغییر مکانیزم اجماع اتریوم به اثبات سهام (The Merge) در پیش روی ما قرار می‌دهد.

در حال حاضر، اتریوم از نظر ارزش بازار در لیست سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) جایگاه دوم خود را حفظ کرده است و اکنون ارزش بازار این رمزارز 229,791,031,233 دلار است.

قیمت اتریوم در حال حاضر پس از افت 2.64 درصدی طی 24 ساعت گذشته و رسیدن به بالاترین سطح 1,818 دلاری خود در مدت زمانی مشابه، اکنون با قیمت 1,898 دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته نیز، اتر شاهد افزایش 0.17 درصدی قیمت بود.

همچنین حجم معاملات 24 ساعته اتریوم به 14,413,368,773 دلار رسید که نسبت به دیروز 4.52 درصد کاهش داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار اتریوم، به تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *