قیمت بیتکوین کش از زمان هارد فورک آن افزایش چشمگیری داشته است

قیمت بیتکوین کش از زمان هارد فورک آن افزایش چشمگیری داشته است | همتاپی

اکنون اوضاع بیت کوین کش از چیزی که پیش‌بینی می‌شد بسیار بهتر پیش می‌رود. از 15‌ام نوامبر امسال تاکنون رمزارز BCH با بیش از 20 درصد افزایش قیمت مواجه شده و اکنون قیمت این ارز دیجیتال 350 دلار می‌باشد.

حدودا یک ماه پیش، بیت کوین کش مجدداً به دو قسمت تقسیم شد. اگرچه فورک‌ها، به تنهایی سرمایه‌گذاران را نگران می‌کنند، اما تاکنون این ارز دیجیتال، مخصوصا در مقایسه با معاملات بیتکوین SV، بازدهی خوبی داشته‌ است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

قیمت بیت کوین کش در یک ماه گذشته بیش از 20 درصد، و در 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافته و به 350 دلار رسیده است.

بیتکوین در 15 نوامبر به دو زنجیره تقسیم شد: بیت کوین کش نود (BCHN) و بیتکوین کش BCHA) ABC). بیت کوین کش نود به دلیل داشتن قدرت هش بیشتر، از آن زمان عنوان BCH را از آن خود کرده است. (بر اساس اطلاعات Nomics، در حال حاضر BCHA با قیمتی حدود 19 دلار خرید و فروش می‌شود)

دو سال قبل در 15 نوامبر 2018، بلاک چین بیت کوین کش در نتیجه اختلاف نظر در مورد اینکه اندازه بلاک‌های آن باید چقدر باشند و بنابراین چه تعداد تراکنش را در خود جای دهند، به بیت کوین کش و بیت کوین SV تقسیم شد. اگر چه بیت کوین SV از نظر قدرت هش، کوچک‌تر بود، اما از همان ابتدا درگیر یک جنگ خطرناک برنده همه چیز را می‌گیرد با بیت کوین کش شد. با استخراج منابع واقعی از بلاک چین یکدیگر به سود خود، در نهایت بیتکوین SV تسلیم شد و قبول کرد که در کنار بیتکوین کش ادامه دهد.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین کش چیست

در نتیجه این امر، معامله کردن بیت کوین کش در آن دوره زمانی بسیار متزلزل بود. در 5 نوامبر 2018 بیت کوین کش 627.7 دلار ارزش داشت و روز تقسیم شدن قیمت آن به 293.19 دلار (تقریباً قیمت فعلی آن) رسید و یک ماه بعد قیمت آن 79.9 دلار شد. در حال حاضر، بیتکوین SV با قیمت 182 دلار مبادله می‌شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش نشان می‌دهد که آخرین هارد فورک خوب بوده است. با این حال، برخلاف بیت کوین، بیتکوین کش نتوانسته است به بالاترین قیمت دوران خود یعنی 3,719 دلار (که تنها چند ماه پس از جدا شدنش از بیت کوین در 19 دسامبر 2017 اتفاق افتاد) برسد. در نظر داشته باشیم که بیت کوین با سرعت بیشتری رشد می‌کند و قیمت آن در ماه گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

به عبارت دیگر، در این مدت بیت کوین کش خیلی تلاش کرده است تا قیمت خود را افزایش دهد، اما همچنان بر روی آب گام بر می‌دارد.

با سه فورک سختی که در سه سال و نیم گذشته اتفاق افتاده است، توسعه‌دهندگان، ماینرها و کاربران بیتکوین کش ممکن است برای ادامه مسیر درست از الان به مصالحه نیاز داشته باشند.

شما قیمت بیت کوین کش را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ حتما در قسمت نظرات پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *