مشارکت در طرح‌های بهینه‌سازی هزینه برق استخراج رمزارزها را کاهش می‌دهد

مشارکت در طرح‌های بهینه‌سازی هزینه برق استخراج رمزارزها را کاهش می‌دهد | همتاپی

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اعلام کرد فعالان حوزه استخراج رمزارزها با مشارکت در طرح‌های بهینه‌سازی مصرف برق می‌توانند هزینه‌های مربوط به برق مورد نیاز برای مایننیگ را کاهش دهند.

به گزارش همتا پی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به  منتشر شدن فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف برق در کشور بیان کرد: این طرح برای افزایش شاخص بهره‌وری انرژی ارائه شده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

رجبی با بیان اینکه جزئیات طرح در سایت شرکت توانیر قابل مشاهده می‌باشد، خاطر نشان کرد:

متقاضیان به مشارکت در این طرح می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ٣١ شهریور ماه از درگاه اینترنتی شرکت توانیر نسبت به ارائه مدارک و اعلام تقاضا اقدام کنند.

سخنگوی صنعت برق در ادامه این گفتگو در خصوص این طرح‌ها افزود: بر اساس این طرح در ازای سرمایه‌گذاری، معادل انرژی الکتریکی صرفه‌جویی شده در طول عمر طرح که حداکثر به مدت ۱۰ سال است، گواهی صرفه‌جویی قابل انتقال به غیر و همچنین قابل معامله در بورس انرژی به سرمایه‌گذار ارائه خواهد شد.

این گواهی برای کاربری‌های مختلف از جمله ارزهای دیجیتال تخصیص داده شده است. سخنگوی صنعت برق کشور با وعده کاهش قیمت برق مصرفی برای استخراج ارزهای دیجیتال بیان کرد:

این گواهی قابل انتقال و قابل معامله در بورس انرژی است. گواهی صرفه‌جویی، قابل تخصیص به تمامی کاربری‌های رایج از جمله استخراج رمزارزهاست که باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های استخراج و افزایش سودآوری برای فعالان حوزه استخراج رمزارزها خواهد شد.

براساس دستورالعمل منتشر شده توسط وزارت نیرو، شرکت توانیر می‌بایست بستر مناسب برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی را با هدف شفاف سازی ایجاد فرصت‌های برابر برای تمامی داوطلبان در حوزه سرمایه‌گذاری، اولویت‌بندی طرح‌های برتر و اطلاع رسانی را فراهم کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *