نزدیک‌ترین سطوح حمایت و مقاومت قیمت بیت کوین کدام است؟

تحلیل قیمت بیت کوین: نزدیک‌ترین سطوح حمایت و مقاومت قیمت بیت کوین کدام است؟ | همتاپی

طی 12 روز اخیر، قیمت بیت کوین در محدوده 41,000 تا 44,000 دلار تثبیت شده است. از این رو تحلیلگران وبسایت اینتودبلاک (IntoTheBlock) دیدگاه خود را در مورد سطوح حمایت و مقاومت بعدی قیمت بیتکوین در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند.

حمایت درون زنجیره‌ای قیمت بیت کوین کدام است؟

با توجه به نمودار In/Out of Money بیت‌ کوین، به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین نزدیک سطح حمایت بحرانی‌ای است که با خرید بیت کوین به تعداد 615 هزار واحد، توسط 1.2 میلیون آدرس، پایه‌گذاری شده بود.

براساس توییت منتشر شده توسط تیم وبسایت اینتودبلاک:

اندیکاتور IOMAP نشان می‌دهد که قیمت در سطح حمایتی است. در گذشته، بین 41,180 دلار تا 42,470 دلار، بیش از 1.22 میلیون آدرس 615 هزار واحد بیت کوین خریداری کرده بودند. خریداران برای حفظ این سطح حمایتی شدیدا مبارزه می‌کنند و تلاش می‌کنند این سطح به پایین نشکند.

نزدیک‌ترین سطوح حمایت و مقاومت قیمت بیت کوین کدام است؟

مدل IOMAP. منبع: این‌تودبلاک

این تحلیل اینتودبلاک، با افزایش حجم در حوالی قیمت 41 هزار دلار نیز همخوانی دارد. نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین نشان می‌دهد در این ناحیه خریداران مانع فشار فروش بیشتر می‌شوند.

همانطور که تمرکز سرمایه نشان می‌دهد، در صورت کاهش قیمت بیت کوین به زیر 40,000 دلار، ممکن است قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از 38,000 دلار نیز برسد.

اولین سطح مقاومتی مهم کدام است؟

همانطور که داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد، در حال حاضر اولین مقاومت قابل توجه در بازار بیتکوین نزدیک قیمت 48,000 دلار است. تقریباً یک میلیون کیف پول ارز دیجیتال دارای 316 هزار بیت کوین با میانگین ورودی فوق الذکر است.

تحلیلگران اینتو د بلاک، قیمت 48,000 دلار را به عنوان مقاومت مهم بازار تعیین کرده‌اند. در این سطح، معامله گران تمایل دارند دارایی‌های خریداری شده قبلی خود را بفروشند تا از بازار نزولی خارج شوند.

 فشار فروش شدید در بالای قیمت 48 هزار دلار

براساس داده‌های اینتودبلاک در حوالی قیمت 43,700 دلار، تقریباً 1 میلیون آدرس با موجودی 316 هزار بیت کوین وجود دارد. تحلیل گران این وب سایت پیش بینی می‌کنند چنانچه قیمت بیتکوین به این سطح برسد، این آدرس قصد سر به سر کردن موقعیت‌های خود را داشته باشند.

پس از آن، برای رد شدن قیمت از سطح 48,000 دلار، تعداد آدرس‌ها باید به ۵.۷ میلیون آدرس با دارایی ۱.۵۴ میلیون واحد بیت کوین برسد.

متاسفانه اگر قیمت بیت کوین به 48,000 دلار برسد و حجم سفارشات فروش از 14.4 میلیارد دلار بالاتر برود، همچنان موج فروشندگان قوی‌تر خواهد بود. حتی اگر 5.7 میلیون آدرس، دارای 1.5 میلیون بیت کوین وجود داشته باشد. 

پیش از این، مجله U.Today گزارش داده بود که بیت کوین به حمایت تکنیکال و تاریخی قوی‌ای رسیده است که می‌توان آن را در نمودار روزانه مشاهده کرد. منطقه حمایتی ذکر شده در این مقاله، با منطقه تمرکز سرمایه ذکر شده توسط اینتو د بلاک مرتبط است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *