تعداد سپرده‌های جدید اتریوم ۲.۰ در ماه مه رکورد جدیدی را ثبت کرد

تعداد سپرده‌های جدید اتریوم 2.0 در ماه مه رکورد جدیدی را ثبت کرد | همتاپی

اکانت توییتری «Documenting Ethereum»، که معیارهای جالب و مهم اکوسیستم اتر‌یوم را ردیابی و دنبال می‌کند، رکورد دیگری از سپرده‌گذاری در قراردادهای اتریوم 2.0 را به ثبت رساند.

راهی دیگر برای خرید در کف قیمت

طبق آخرین پست اکانت توییتر «Documenting Ethereum» در ماه مه 2021، تعداد سپرده‌گذاران جدیدی که به اتریو‌م 2.0 پیوستند، رکورد شکست.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

نمودار تعداد سپرده‌گذاری‌های جدید در اتریوم 2.0 در ماه‌های گذشته  | همتاپی

نمودار تعداد سپرده‌گذاری‌های جدید در اتریوم 2.0 در ماه‌های گذشته 

همانطور که در نمودار مشاهده می‌شود، در ماه مه، 26,681 سپرده جدید به قرارداد اتریو‌م 2.0 انتقال داده شده است. رکورد قبلی در دسامبر سال 2020 ثبت شده است. آن زمان آخرین ماهی بود که اتریوم قیمتی سه رقمی داشت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با توجه به افزایش چشمگیر اتریو‌م (ETH) در ماه مارس و آوریل، سپرده‌گذاری در اتریوم 2.0 بسیار گران بود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، حداقل مقدار برای سپرده‌گذاری و استیک کردن (stake) در مکانیزم اتریوم 2.0، تعداد 32 اتر تعیین شده است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم 2,461 دلار است. و بالاترین میزان قیمت اتر در 11 مه 2021 ثبت شده است که رقمی بالغ بر 4,372 دلار بود.

میزان سپرده‌های قرارداد اتریوم 2.0 به 5.5 میلیون اتر رسید

در حال حاضر، قیمت اتریوم 43.7 درصد از میزان رکورد قبلی خود کمتر می‌باشد. بنابراین، پیوستن به فرآیند تأمین اعتبار اتریوم 2.0، اکنون 61,500 دلار ارزان‌تر از اوایل ماه مه تمام می‌شود.

اتریو‌م 2.0 طرحی برای جایگزین کردن اجماع اثبات کار (Pow) با اجماع اثبات سهام (PoS) است. از زمانی که اتریوم‌ 2.0  فعال شود، کسانی که در سپرده‌گذاری (استیک کردن) شرکت می‌کنند، فرآیند تأیید تراکنش‌ها را بجای ماینرها انجام می‌دهند.

هر سپرده‌گذار، پاداش خود را به صورت دوره‌ای و به اتریوم دریافت خواهد کرد. در زمان انتشار این مقاله، 5,457,250 اتریوم از طرف بیش از 170,000 سپرده‌گذار، به قرارداد اتریو‌م 2‌.0 انتقال داده شده است.

اکنون، ارزش خالص این قرارداد عظیم از 13.4 میلیارد دلار نیز فراتر رفته است.

 ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *