مشاغل مبتنی بر بلاکچین همچنان به رشد خود ادامه می دهند

پیشرفت روزافزون شغلهای مبتنی بر بلاکچین

علیرغم وجود رکود در بازارهای سنتی و رمزپایه مشاغل مبتنی بر بلاکچین همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند.

تریلیون‌ها دلار سرمایه به بازارهای جهانی (global markets) تزریق شده است تا اقتصاد جهانی جانی تازه بگیرد. نرخ بیکاری (unemployment rate) ایالات متحده به بالاترین سطح در تاریخ  رسیده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به نظر می‌رسد که به جز بلاک‌چین، همه‌ی دنیا در حال فروپاشی باشد.

با وجود کاهش قیمت اخیر ارزهای دیجیتال، در 26 مارس مجله‌ی فوربز اطلاع داد که Kraken، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده در حال تلاش برای افزایشِ 10 درصدی نیروی کار خود است.

تیم Kraken، که اکنون 800 عضو دارد، در هفته‌های آینده 67 نیروی جدید استخدام خواهد کرد. بسیاری از این موقعیت‌های شغلی برای متخصصانی می‌باشد که در زمینه‌های علوم انسانی (Liberal arts) مهارت دارند.

در دسامبر گذشته، دقیقاً قبل از گزارش اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا، به ازای هر یک میلیون نفر، تعداد 114.5 شغل مبتنی بر بلاکچین در سایت indeed.com ثبت شده بود. در فوریه‌ی 2020، این عدد، با سه درصد رشد، به 118.4 شغل به‌ ازای هر یک میلیون نفر رسیده است.

با وجود رکود جهانی، خوشبینی نسبت به مشاغل مبتنی بر بلاک‌چین در حال افزایش است.

متخصصان صنعت بلاک‌چین، نسبت به بازار رمز ارزها خوشبین هستند. جیهان وو، بنیانگذار Bitman، غول ماینینگِ بیت‌کوین، اولین مصاحبه خود در سال 2020 را در یک رویداد رسانه‌ای مربوط به بلاک‌چین در چین انجام داد، و نسبت به تداوم رشد بازار رمز ارزها در سال آینده ابراز خوشبینی کرد. او خاطر نشان کرد:

دو دلیل وجود دارد:
اول، با توجه به تجربه‌ی چین و کشورهای همسایه‌اش، ویروس کرونا را می‌توان در عرض تقریباً دو ماه تحت کنترل درآورد.
دوم، کشورهای دنیا در حال کاهش نرخ‌های بهره و ارائه‌ی سیاست‌های پولی کمکی (easing monetary policies) هستند.

تایلر وینلکواس، بنیانگذار صرافی Gemini نیز در روز گذشته در توییتر اعلام کرد که بیت‌کوین، تنها واکسنی است که می‌تواند از شما در برابر بیماری چاپ پول محافظت کند.

پیشتر وب سایت کوین تلگراف (Cointelegraph) گزارش داده بود، بلاک‌چین، به همراه محاسبات ابری، منطق تحلیلی، و هوش مصنوعی، مهارت‌هایی هستند که بیشترین تقاضا را در سال 2020 خواهند داشت. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *