ایلان ماسک ادعا می‌کند که دوج کوین قوی‌ترین رمزارز برای انجام پرداخت‌هاست

ایلان ماسک ادعا می‌کند که دوج کوین قوی‌ترین رمزارز برای انجام پرداخت‌هاست | همتاپی

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk)، بار دیگر تأکید کرد که دوج کوین بیش از هر رمزارز دیگری ویژگی‌های لازم را به عنوان روشی برای پرداخت‌ دارد.

وی در پاسخ به صحبت‌های اخیر میلیاردر معروف مارک کوبان (Mark Cuban) با شبکه‌ی CNBC، در توییتی اعلام کرد، این «میم کوین» به دلیل جامعه‌ای که دارد، یکی از قوی‌ترین ابزارهای مبادله است:  

وقتی صحبت‌‌‌‌‌‌ِ استفاده از دوج به عنوان ابزاری برای مبادله به میان می آید، می‌توان گفت که دوج کوین قوی‌ترین جامعه را دارد.

رشد پذیرش دوج کوین توسط کسب و کارها

تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، که کوبان در سال 2000 با مبلغ 285 میلیون دلار خریداری کرده بود، از ماه مارس امسال پذیرش دوج کوین (Doge Coin) را برای پرداخت بلیط و کالای خود آغاز کرده است.

در حرکتی که به منظور ایجاد انگیزه در طرفداران برای استفاده از این میم کوین برای پرداخت‌ها انجام شد، کوبان در اوایل هفته جاری اعلام کرد کسانی که پرداخت‌های خود را با دوج کوین انجام دهند، می‌توانند از تخفیف ویژه‌ای در زمان فروش کالاهای تابستانی این تیم بهره‌مند شوند.

در حالی که بسیاری درباره‌ی عرضه بی‌نهایت دوج‌کوین نظر خوبی ندارند، این ستاره برنامه تلویزیونی تورم قطعی دوج کوین را مزیت اصلی آن می‌داند، زیرا همین امر باعث شده است تا دوج کوین روشی قابل اجرا برای پرداخت‌ها باشد.

در عین حال، کوبان بیت کوین را (که محدودیت عرضه آن 21 میلیون واحد است) به عنوان طلای دیجیتال در نظر می‌گیرد.

ماسک نیز مشغول ایفای نقش خود در رشد پذیرش دوج کوین در میان کسب‌وکارهاست. به گزارش خبرگزاری یوتودی، اسپیس ایکس (SpaceX)، صرفا بیت کوین دریافت می‌کرد تا سال آینده ماموریت سفر به ماه خود را با نام DOGE-1 راه‌اندازی کند.

در اوایل ماه مه، ماسک با ارسال یک نظرسنجی در توییتر از فالوورهای خود پرسید: آیا تسلا باید این رمزارز شوخی‌انگارانه را بپذیرد یا خیر؟

به فاصله‌ی کوتاهی پس از این توییت، این تولیدکننده ماشین‌های الکترونیکی پرداخت‌های بیت کوین را به دلیل نگرانی‌های مربوط به مشکلات اقلیمی حاصل از ماین کردن آن متوقف کرد، اما این میلیاردر اخیراً اعلام کرد که این رویه به احتمال زیاد مجدداً از سرگرفته خواهد شد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *