بررسی دلایل رسیدن قیمت بیتکوین به ۱۰۰ هزار دلار 

تحلیل قیمت بیت کوین: بررسی دلایل رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار | همتاپی

احتمال زیادی وجود دارد که قیمت بیتکوین در نهایت تمام ارزش از دست رفته خود را بازیابد و به قیمت 100 هزار دلار برسد.

قیمت بیت کوین طی روزهای گذشته افزایش یافته است و هم اکنون نیز بالای 41,000 دلار خرید و فروش می‌شود. اگرچه قیمت این دارایی طی ماه‌های اخیر چندین بار به پایین‌ترین سطح حمایتی خود برخورد کرده است، اما معیارهای درون زنجیره‌ای (on-chain) حکایت از آن دارند که این جریان، احتمال افزایش قیمت بیتکوین را به طور کامل از بین نمی‌برد. شاید اکنون قیمت بیت کوین بالای 41,000 دلار باشد، اما به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال خیز برداشته تا خیلی زود به سطوح مقاومت بالاتر برسد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق گفته پلتفرم تحلیل درون زنجیره‌ای کریپتوکوانت (CryptoQuant)، براساس نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین، نسبت NVT سی روزه بیت کوین، که بر نسبت بین ارزش بازار و حجم معاملات روزانه دلالت دارد، به پایین‌ترین حد در 10 سال گذشته رسیده است. به این معنی که در حال حاضر سرمایه‌ گذاران این دارایی را با نرخ پایین‌تری قیمت‌گذاری می‌کنند. نسبت NVT پایین‌ حال حاضر بازار، نشان‌دهنده فاز انباشت، کف بازار و وضعیت بازارهای پیش‌رو است و اساساً شاخصی صعودی تلقی می‌شود.

نمودار نسبت NVT سی روزه بیت کوین | همتاپی

نمودار نسبت NVT سی روزه بیت کوین. منبع: کریپتوکوانت

با این حال، احتمالاً این جهش با توجه به نسبت میانگین حجم خرید و فروش بیتکوین کمی بیشتر زمان ببرد. در حال حاضر، نسبت این اندیکاتور به تازگی بالاتر رفته است که ممکن است حاکی از شروع روند صعودی دیگری پس از مدتی تثبیت قیمت بیت کوین باشد. براساس پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص قیمت بیت کوین ممکن است تا 10 روز دیگر روند اصلاح و تثبیت قیمت این ارز دیجیتال را ادامه دهد.

اما قطعاً زمان درستی نیست که فقط به اندیکاتورها توجه کرده و در دام ترس از دست دادن فرصت (FOMO) گرفتار شوید. قیمت بیتکوین تا زمان نگارش این مقاله با افزایش 9.06 درصدی نسبت به دیروز همراه بوده و درحال حاضر با قیمت 41,421 خرید و فروش می‌شود.

قیمت بیتکوین پس از نوسان در یک الگوی مثلث رو به افزایش، با افت همراه بود و بسیار به نقطه حمایت حیاتی در قیمت 36,186 دلار نزدیک شده بود. اما اکنون، انتظار می‌رود که این دارایی در طول سه ماهه اول سال 2022، همین روند قیمت فعلی را ادامه دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *