انجام تست سریع کووید ۱۹ با پرداخت بیت­ کوین میسر شد

انجام تست سریع کووید 19 با پرداخت بیت­ کوین میسر شد

به لطف شرکت پراگرسیوکر (Progressive Care)، شرکت ارائه دهنده­‌ی خدمات و فناوری مراقبت­‌های بهداشت شخصی، شهروندان ایالات متحده اکنون می‌­توانند هزینه آزمایش سریع کووید 19 خود را با استفاده از بیت­ کوین پرداخت کنند.

روز گذشته شرکت Progressive Care، یک شرکت خدمات بهداشتی و درمانی مستقر در فلوریدا، اعلام کرد که پذیرش پرداخت بیت کوین برای خدمات تست سریع کووید 19 خود را در محل‌­هایی به نام فارمکو.آر.ایکس (PharmcoRx) آغاز کرده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

شرکت Progressive Care در حال حاضر پرداخت‌­های بیت کوینی را می‌­پذیرد

به گفته این شرکت، این تصمیم در کنفرانس بیت کوین 2021، بزرگترین کنفرانس بیت کوین جهان که این هفته در میامی برگزاری می‌باشد، گرفته شده است. این شرکت پیش ­بینی می‌­کند که این رویداد می‌تواند بیش از 50,000 بازدید کننده، که بیشتر آن­ها توریست هستند را به بازار اصلی فارم­کو در کلان شهر میامی، جذب کند.

آلن جی وایزبرگ (Alan Jay Weisberg)، مدیر عامل و رئیس شرکت Progressive Care ، خاطرنشان کرد که این شرکت خدمات بهداشتی درمانی به آینده فناوری‌­های بلاک چین اعتقاد دارد. وی گفت:

ما می‌­خواهیم خدمات پیشرو بازار را در تست‌­های سریع کووید 19 برای کسانی که ترجیح می‌­دهند از طریق بیتکوین پرداخت نمایند، گسترش دهیم. این یک گزینه عالی برای گردشگران پس از همه­‌گیری است که از خارج از کشور به جوامع ما می‌­آیند. خوشحالیم که دارندگان بیت کوین را برای همه آزمایش‌­های کووید 19 خود به مکان‌­هایی که در نظر گرفته­‌ایم، دعوت می‌­کنیم.

شرکت Progressive Care  برای پرداخت با بیت کوین یک کد QR ایجاد کرده است تا تجربه‌­ای ساده و کاربرپسند را به مشتریان ارائه دهد.  

آزمایش سریع کووید 19 توسط فارمکو.آر.ایکس (PharmcoRx)، یکی از شرکت‌­های تابعه Progressive Care ارائه می‌­شود. فارمکو.آر.ایکس پذیرش پرداخت‌­های رمزارزی را از سال 2018 آغاز کرد و اولین داروخانه‌­ای است که راه­‌های پرداخت رمزارز را برای خدمات داروخانه خود فراهم کرده است. این شرکت اکنون مشتاقانه منتظر گسترش تعهد خود در زمینه­‌ی تست‌­های کووید 19 است.

در حال حاضر بیشتر شرکت­‌های هواپیمایی بین‌­المللی به عنوان یکی از ملزومات سفر به تست PCR  کووید 19 فارمکو.آر.ایکس نیاز دارند. این شرکت امیدوار است که به عنوان یکی از مراکز اصلی پیشرو در تست سریع کووید 19 در میان چندین صنعت از جمله لیست 500 شرکت‌­ جهانی قرار گیرد. 

رشد میزان پذیرفته شدن بیت کوین

از آغاز سال جاری، شرکت‌­های بزرگ و مشتریان سازمانی در سراسر جهان به استفاده از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت یا به عنوان دارایی برای ذخیره کردن، پرداخته‌اند.

ماه گذشته، فروشگاه­ زنجیره‌­ای رفاهی شیتز (Sheetz)، مستقر در ایالات متحده، اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان روشی برای پرداخت قرار خواهد داد. 

در ماه فوریه، شرکت پرتغالی لوزبوا (Luzboa) گفت که در حال ­آماده­‌سازی فرایند پذیرش تکنولوژی مورد نیاز می‌­باشد. تحقق این امر امکان پرداخت‌های بیت­ کوینی را برای مشتریان این شرکت فراهم می‌آورد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *