شبکه ترون از لحاظ انرژی کم مصرف‌­ترین شبکه برای انجام تراکنش­‌هاست

جاستین سان: شبکه ترون از لحاظ انرژی کم مصرف‌­ترین شبکه برای انجام تراکنش­‌هاست | همتاپی

جاستین سان ترون را به عنوان کارآمدترین شبکه برای تراکنش­‌های بلاک چین و رمز ارزها، به ایلان ماسک معرفی کرد. سان به این نکته اشاره می‌کند که ترون به میزان 1٪ بیت­کوین، انرژی مصرف می‌­کند.

شبکه ترون (TRON) روزانه تراکنش­‌هایی به ارزش بیش از 10 میلیارد دلار را انجام می‌­دهد و ارزش بازار تتر بر روی این شبکه بالغ بر 30 میلیارد دلار می‌­باشد. تتر (USDT) روی شبکه ترون، بهترین گزینه برای پرداخت قیمت خودروی تسلا خواهد بود.

جاستین سان، بنیان‌گذار و مدیر عامل تر‌ون، ایلان ماسک را مخاطب قرار داده و درخواست کرده است که دارایی­‌های دیجیتال بر پایه ترون (TRON) را برای خرید خودروهای تسلا قبول کند. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در آخر هفته‌ی گذشته، ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا به دلیل تأثیرات زیست محیطی استخراج بیت­کوین، دیگر بیت ­کوین را به عنوان روشی برای پرداخت در ازای خودروهای خود قبول نمی‌کند.

جاستین سان نیز در پاسخ به ایلان ماسک توییتر خود عنوان کرد تراکنش­‌های رمزارزها نباید تبعاتی برای محیط زیست داشته باشد و با وی هم عقیده است. سان در ادامه به این مطلب اشاره کرد که ترون یکی از کم مصرف‌­ترین شبکه­‌های بلاک چین موجود، از لحاظ مصرف انرژی بوده است. وی این گونه توضیح داد:

خبر خوب در مورد ترون این است که ما کم مصرف‌­ترین شبکه‌ را برای تراکنش‌­های بلاک چین و رمز ارزها ایجاد کرده‌­ایم. بطور دقیق، کمتر از 1٪ بیت ­کوین انرژی مصرف می­‌کند!

بطور روزانه روی شبکه ترو‌ن بیش از 10 میلیارد دلار گردش مالی انجام می‌­شود

مدیر عامل شرکت ترو‌ن، در ادامه به این نکته اشاره کرد که شبکه ترو‌‌ن تقریباً 10 میلیارد دلار در روز پرداخت‌های رمز ارزی انجام می‌­دهد. علاوه بر این، در هنگام پرداخت در ازای خرید خودروی تسلا، تتر روی شبکه ترون، مناسب‌­ترین گزینه برای تسلا است.

وی خاطرنشان کرد که کارمزدهای پایین این استیبل کوین و تسویه حساب سریع، می‌­تواند در مقایسه با پرداخت‌­های فروش و خرید بیت ­کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) برای مشتریان تسلا ایده‌­آل باشد. از لحاظ جریان نقدینگی نیز جاستین سان به این موضوع اشاره کرد که بیش از نیمی از میزان تتر (USDT) عرضه شده، روی شبکه ترون در گردش است.

گفته‌های دقیق وی در ادامه آمده است:

به خاطر ویژگی‌های برتر در بهره‌­وری مصرف انرژی و جریان نقدینگی آن، هیچ گزینه بهتری نسبت به تتر روی شبکه ترون وجود ندارد. علاوه بر این، هزینه پایین تراکنش تر‌ون (20 سنت در هر انتقال) باعث صرفه­‌جویی زیادی در مقایسه با رمز ارزهای موجود دیگر مانند BTC و ETH برای مصرف­‌کنندگان می­‌شود.

جاستین سان در پایان توییت‌های خود اعلام کرد که پاسخگوی سوالات ایلان ماسک در مورد ترون و این اکو­سیستم خواهد بود.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *