پیش‌بینی قیمت ترون : آیا ترون به سطح حمایت خط روند برخورد می‌کند؟

پیش‌بینی قیمت ترون : آیا ترون به سطح حمایت خط روند برخورد می‌کند؟ | همتاپی

قیمت ترون (TRX) به تدریج در یک الگوی کانال موازی در حال افزایش است، جایی که قیمت ترون به میزان 17 درصد کاهش یافته و به پایین سطح حمایت 0.067 دلار سقوط کرده است.

امروز، قیمت ترو‌ن با رشد 5 درصدی همراه بود تا دوباره سطح حمایت خود را به دست آورد. با این حال، فروشندگان در تلاشند قیمت ترون را کاهش دهند تا همچنان دوران اصلاح قیمتی آن ادامه یابد.

  •         ارز دیجیتال ترون برای شکستن سطح مقاومت 0.67 دلار در تلاش است.
  •         اندیکاتور میانگین متحرک نمایی (EMA) 200 روزه روند افزایش قیمت را با کندی مواجه کرده است.
  •         حجم معاملات 24 ساعته ترو‌ن معادل 1.39 میلیارد دلار است که حاکی از افزایش 92 درصدی آن است.

نمودار قیمت ترون به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت ترون به دلار. منبع: تردینگ ویو

از اوایل ژانویه، قیمت ترو‌ن شاهد افزایش نوسان در محدوده بین دو خط روند صعودی بوده است؛ به‌طوری‌که قیمت این ارز دیجیتال دو مرتبه به خط روند مقاومت و سه مرتبه به خط روند حمایت واکنش نشان داده است.

اعلام راه اندازی استیبل کوین (USDD) غیرمتمرکز در 21 آوریل باعث افزایش 14 درصدی قیمت ترون شد، به‌طوری‌که این ارز دیجیتال خط روند  بالای سر خود را لمس کرد. با این حال، فشار عرضه شدید در این سطح مقاومت، قیمت را تا 17 درصد کاهش داد و این آلت‌کوین سطح حمایت 0.067 دلار را از دست داد.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

قیمت ترو‌ن از 0.062 دلار بازگشت و به مدت سه روز افزایش یافت. امروز، این ارز دیجیتال جریان ورودی قابل توجهی را تجربه کرد و دوباره به سطح مقاومت 0.067 دلار واکنش نشان داد. اگر‌چه اوایل امروز خریداران تلاش کردند از این سطح قیمتی عبور کنند، اما با مقاومت فروشندگان تلاششان ناکام ماند.

بنابراین، با بسته شدن قیمت ترون در پایین‌تر از رقم 0.067 دلار، اصلاح قیمت ترون همچنان ادامه دارد و این آلت‌کوین به پایینِ خط روند سقوط می‌کند. با این حال، اگر خریداران از این سطحِ حمایت دفاع کنند، قیمت ترو‌ن چرخه صعودی دیگری را آغاز خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون

اندیکاتور میانگین متحرک جابه جا شده (DMA) 20 ،50 و 100 روزه  حاکی از افزایش محدوده قیمت ترو‌ن است. ممکن است خرید و فروش ترون در بالاتر از این DMAها، روند اصلاح قیمت را کاهش دهد یا حتی متوقف کند.

اندیکاتور ورتکس (Vortex): با وجود الگوی تقاطع نزولی (Bearish crossover)، خطوط VII+ و VI- همچنان حالت نزولی را نشان می‌دهند.

سطح مقاومت کلیدی: 0.067 دلار و 0.071 دلار

سطوح حمایت کلیدی: 0.057 دلار و 0.050 دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار ترو‌ن، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *