تدوین طرح جدید برای فعالان استخراج ارزهای دیجیتال در کشور

تدوین طرح جدید برای فعالان استخراج ارزهای دیجیتال در کشور | همتاپی

وزارت نیرو اعلام کرد: در سال جدید برنامه‌‌ای را برای استخراج ارزهای دیجیتال تدوین کرده است که گشایش‌های خوبی را در این حوزه به دنبال خواهد داشت.

روز سه‌شنبه رضا اردکانیان، در حاشیه افتتاح طرح‌های پویش هر هفته #الف ب-ایران، در گفتگو با خبرنگاران در خصوص استخراج ارزهای دیجیتال خاطر نشان کرد: استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال با بهره‌مندی از طرح پویش هر هفته #الف ب-ایران می‌توانند برق مورد نیاز خود را بدون دغدغه و نگرانی تامین کنند. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

وی در ادامه بیانات خود افزود جزئیات این برنامه به زودی توسط شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق و سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام خواهد شد. برقی که از طریق انرژی‌های تجدید پذیر تولید می‌شود با شرایط خاص، به استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال اختصاص خواهد یافت. 

وزیر نیرو در این گفتگو از ابلاغ دستورالعمل‌های جدید در خصوص ایجاد گشایش برای استفاده از انرژی در استخراج ارزهای دیجیتال در هفته جاری خبر داد و توضیح داد این اقدامات دو منظوره است هم امکان بهره مندی استخراج کنندگان قانونی از انرژی برق را فراهم می‌کند و هم انرژی‌های تجدیدپذیر توسعه می‌یابند.

وزیر نیرو در ادامه خاطرنشان کرد:

مصرف غیرمجاز آب و برق هم به حکم قانون کاری خلاف و جرم بوده و هم یک کار غیراخلاقی محسوب می‌شود و ما با ابزار و اختیارات قانونی بدون چشم‌پوشی با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

اردکانی افزود:

مردم بدانند استفاده غیرمجاز از انرژی برای استخراج ارزهای دیجیتال هیچ تفاوتی با دست در جیب دیگران کردن ندارد، وقتی راه استفاده قانونی و مجاز باز گذاشته شده مثل منزلی است که در ورودی دارد؛ اما به‌جای ورود از در بخواهید از دیوار وارد شوید.

اردکانیان تصریح کرد مردم باید این مسئله را جدی بگیرند. اگر با متخلفین برخورد جدی نشود تاثیر بزرگی بر عرضه انرژی برق خواهد گذاشت و همه آسیب خواهند دید. او ادامه داد:

ما به عنوان دولت، گشایش در این زمینه ایجاد کردیم و ضوابط، مقررات و تسهیلات امسال به نحو مناسبی از ابتدای سال فراهم است و از طرفی، با جدیت با استفاده غیرمجاز چه در محیط آموزشی و چه جای دیگر برخورد می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *