جدیدترین بررسی قیمت بیت کوین، اتریوم و سولانا (هفته چهارم مهرماه)

جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم و سولانا (هفته چهارم مهرماه) | همتاپی

به گفته مارکو گورو رائول پال (Macro Guru Raoul Pal)، نمودارهای پیش‌بینی قیمت بیت کوین، اتریوم و سولانا جادویی هستند.

در یکی از پادکست‌های جدید کانال خبری کریپتو بانتر (Crypto Banter)، بنیانگذار و مدیر اجرایی Real Vision چرخه فعلی بازار بیت کوین را با دوره 2012-2013 مقایسه می‌کند و قیمت نهایی 250,000 دلار را برای روند قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند.

من بیش از یک سال از این نمودارها استفاده می‌کردم، و باید بگویم این یک جادوی محض بود … این نمودارها یک هدف کاملاً واضح به ما ارائه می‌دهند، و این موضوع، آنها را تبدیل به یک ابزار سحرآمیز کرده است. این نمودارها به من قدرت داد تا بازار خرسی را دنبال کنم و مورد بررسی قرار دهم. در حال حاضر به لطف بررسی نمودارها ما می‌دانیم که روند قیمتی بیت کوین چگونه عمل می‌کند.

مقایسه قیمت کنونی بیت کوین و نمودار سال 2012 – 2013 | همتاپی

مقایسه قیمت کنونی بیت کوین و نمودار سال 2012 – 2013. منبع رائول پال

مدیر سابق گلدمن ساکس، سپس نمودار دیگری را ارائه می‌دهد که روند خرید اتریوم از سال 2016 را با روند قیمت بیت کوین از سال 2011 تا 2019 با هم مقایسه می‌کند.

در اینجا نمودار قیمتی بیت کوین و اتریوم در سال 2017 با هم مقایسه شده‌اند. این داده‌ها بسیار خوب هستند. در واقع، من این موارد را در زمان واقعی خود، در خبرگزاری بلومبرگ مطرح کرده‌ام و تقریباً در حال حاضر می‌تواند آن را نزدیک‌ترین پیش‌بینی قیمت اتریوم و بیت کوین دانست.

نمودار مقایسه روند قیمت اتریوم از سال 2016 با روند قیمت بیت کوین از سال 2011 تا 2019 | همتاپی

نمودار مقایسه روند قیمت اتریوم از سال 2016 با روند قیمت بیت کوین از سال 2011 تا 2019. منبع رائول پال

سرانجام، پال در یک نمودار دیگر نشان می‌دهد چگونه پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا (Solana) همان مسیری را دنبال می‌کند که اتریوم در سال‌های 2016-2017 دنبال می‌کرده است. در صورت ادامه این روند، سولانا در آوریل 2022 به بالای 800 دلار خواهد رسید.

قیمت اتریوم در حال حاضر کاملاً با قیمت بیت کوین در سال 2017 مطابقت دارد. و در اینجا سولانا با قیمت اتریوم در سال‌های 2016-2017 همسان است، که به عنوان یک شبکه، حتی سریع‌تر نیز در حال رشد است، اما نمودار دوباره یکسان است. دیوانه‌کننده است.

نمودار مقایسه قیمت سولانا با اتریوم در سال‌های 2016-2017 | همتاپی

نمودار مقایسه قیمت سولانا با اتریوم در سال‌های 2016-2017. منبع رائول پال

بررسی عملکرد چشمگیر سولا‌نا در بازار از دیدگاه کانترینگ کلارک

به اعتقاد یک معامله‌گر باسابقه ارزهای دیجیتال، پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا (Solana با نماد SOL) احتمالاً از سایر ارزهای دیجیتال پیشی خواهد گرفت.

یک معامله‌گر معروف به نام کانترینگ کلارک (Cantering Clark) با 76,000 دنبال‌کننده خود، تصویری از مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال مختلف را در طول روز به اشتراک می‌گذارد.

بنا بر اظهارات وی، حتی هنگامی که بیت‌کوین در جریان افزایش 60 هزار دلاری خود تمام توجهات را به خود جلب کرد، سولانا عملکرد بهتری از سایر ارزهای دیجیتال از خود نشان داد.

اتریوم و سولانا

عوامل زیادی در این جریان دخیل بوده‌اند. آیا تا به حال به روند صعودی سولانا توجه کرده‌اید؟ حتی روزی که بیت کوین در صدر قرار داشت، عملکرد بهتری از سولانا را شاهد بودیم. به همین جهت می‌توانیم عنوان «اسب سریع» را به آن اطلاق کنیم.

این معامله‌گر با نگاهی کلی به بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال به سادگی بیان می‌کند که راه‌اندازی آتی صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) یک کاتالیزور صعودی است که سبب افزایش قیمت‌ها می‌شود.

چه تعداد افراد به اشتباه معتقدند که هر تایید در بازار نتیجه بالاتری به دنبال خواهد داشت؟

من به ناکارآمدی این بازار اعتقاد دارم.

بالاترین قیمت تاریخی = صندوق قابل معامله [ETF = ATH]

به گفته کانترینگ کلارک، بیت کوین در کوتاه مدت سهم عمده‌ای از جریانات سرمایه (capital flows) را در اختیار خواهد گرفت. وی انتظار دارد که سایر آلتکوین‌ها در مقایسه با بیت کوین عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند.

چنانچه تصورتان این است که بیت کوین به زودی رکورد جدیدی ثبت خواهد کرد و آلتکوین‌ها نیز روند صعودی خواهند داشت، احتمالاً باید در این خصوص تجدیدنظر کنید …

زیرا هنگامی که بیت کوین بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود را بشکند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند، قیمت آلتکوین‌ها کاهش می‌یابد. بنابراین، این دیدگاه کاملاً منطقی است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اقا الان ک همه دارن میخرن بیت کوین رو .. منم بخرم؟ یا صبر کنم؟؟ هول شدم یکم لطفن راهنمایی کنید چ کنم.. عقب نمونم؟؟؟!