افت فعلی قیمت نمی‌تواند بیت کوین را از رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار باز دارد

افت فعلی قیمت نمی‌تواند بیت کوین را از رسیدن به 100 هزار دلار باز دارد | همتاپی

قیمت بیتکوین طی چند روز اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 8.75 درصد کاهش یافت و در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین در محدوده 35,600 دلار انجام می‌شود. با این حال، به گفته پلن بی (PlanB)، خالق مدل سهام به جریان بیتکوین (S2F)، این اتفاق نباید دلیلی برای وحشت باشد.

پلن بی حتی از فعالان بازار خواسته است تا نوسانات را بپذیرند، زیرا در درازمدت بیت کوین یک سرمایه‌گذاری با ارزش خواهد بود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پلن بی اطمینان می‌دهد که ارزش بیت کوین باز خواهد گشت

خالق مدل S2F بیت کوین، در توئیتی بر خوش‌بینی خود در مورد بیت کوین و اعتماد خود به مدل S2F تاکید کرده است. پلن بی از فعالان بازار خواست تا دیدگاهی بلندمدت نسبت به بیت کوین داشته باشند و افت فعلی را نادیده بگیرند.

او نقل می‌کند که اولین بیت کوین خود را در سال 2016 با قیمت 400 دلار خریداری کرده است. در سال 2019، زمانی که بیت کوین 4,000 دلار بود، مدل S2F را منتشر کرد. از آن زمان، مدل S2F عملکرد بازار بیتکوین را با دقت در 2 باند انحراف استاندارد دنبال می‌کند، حتی تاکنون که قیمت آن به زیر 40,000 دلار رسیده است. با تجزیه و تحلیل تاریخچه قیمت بیتکوین، پلن بی شانس رسیدن بیتکوین به 100 هزار دلار را بسیار نزدیک می‌بیند.

…بعضی‌ها نگران افت فعلی هستند، اما من کاملا مطمئن هستم که بیتکوین در چند سال آینده یک صفر دیگر به قیمت خود اضافه خواهد کرد.

این برداشت تنها آخرین یادآوری او به فعالان بازار است که بیتکوین خود را حفظ کنند، زیرا روند نزولی به زودی معکوس خواهد شد. طبق توییت دیگری که اخیراً منتشر شد، او اظهار داشت که وقتی گاوهای بیت کوین کنترل را دوباره به دست آورند، جهش حماسی خواهد بود.

نگرانی‌ها از سقوط بیشتر بازار کریپتو همچنان وجود دارد

طبق نمودار تحلیل قیمت بیت کوین عملکرد بازار بیتکوین عامل ترس‌های زیادی در بازار کریپتو بوده است. آخرین آمار شاخص ترس و طمع، احساسات بازار بیت کوین را در منطقه “ترس شدید” نشان می‌دهد. یکی از دلایل این امر این است که قیمت فعلی بیتکوین 35,600 دلار است. اما این رقم مشابه زمانی است که بازار در تلاش بود تا پس از سقوط بازار کریپتو در ماه می، بهبود یابد.

حجم لیکوئید بازار آتی نیز بسیار بالا بوده است. در 24 ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال بیش از 1 میلیارد دلار لیکوئیدیتی از سوی کوین گلس (Coinglass) داشته است. سهم لیکوئیدیتی معاملات آتی بیت کوین در بازه زمانی 24 ساعته به 348 میلیون دلار رسید.

عملکرد ضعیف بازار پس زمینه بسیاری از احساسات نزولی بوده است. با توجه به تحلیل‌های کریپتو ویل (Cryptowhale)، قیمت بیت کوین دیگر هرگز به بالاترین حد فعلی خود یعنی 69,000 دلار نخواهد رسید، اما در سال 2022 به کمتر از 10,000 دلار سقوط خواهد کرد. این دیدگاه توسط پیتر شیف مخالف سرسخت طلا و بیتکوین نیز مورد تایید قرار گرفت.

صرف نظر از این، پلن بی تنها فرد خوشبین به بیتکوین نیست که سرمایه گذاران را ترغیب می کند که در این مواقع سطح خود را حفظ کنند. در نظرسنجی که تحلیلگر هلندی در توییتر انجام داد، اکثریت شرکت‌کنندگان (48٪) نشان دادند که شتاب دهنده صعود بعدی بیت کوین، تایید ETF بیتکوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا است. ویل کلمنته (Will Clemente)، تحلیلگر معروف درون زنجیره‌ای، اظهار داشت که به نظر او بازار احتمالاً با اخباری دیگر از سوی السالوادور صعودی خواهد شد. حتی بانک مرکزی آمریکا نیز موضع جنگ طلبانه فعلی خود را معکوس خواهد کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *