افزایش ۳۹۵ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا، پس از حذف ۱۵۵ میلیون توکن جدید

امار سوزش شیبا | صرافی همتاپی

طی هفته گذشته میزان توکن سوزی شیبا اینو به طرز چشمگیری کاهش یافته و از لحاظ آمار روزانه نیز بسیار اندک بوده است. اما داده های وبسایت Shibburn، نشان می‌دهد که امروز، نرخ توکن سوزی شیبا با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

با این حال، در آخر هفته نیز تعداد بسیار زیادی توکن SHIB توسط نهنگ ها خریداری شده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پس از سوزاندن 155 میلیون SHIB، نرخ توکن سوزی تا 395 درصد افزایش یافت

پلتفرم Shibburn که وظیفه ردیابی تراکنش های منجر به توکن سوزی و ارسال SHIB به آدرس‌های غیرفعال را برعهده دارد، در پست توئیتری خود اعلام نموده است که میزان توکن‌های سوزانده شده در 7 روز گذشته، نسبت به آمار قبل از آن، بسیار کمتر بوده است.

در این مدت (به لطف تلاش جمعی ارتش شیبا) Shibburn توانست عدد 108,611,459 را به عنوان توکن سوزانده شده گزارش دهد. 44 میلیون توکن دیگر نیز طی 24 ساعت گذشته از چرخه معاملات خارج شده و مجموع این آمار را به حدود 155 میلیون توکن رسانده است.

پیش از این و در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) نیز u.today گزارش داده بود که طی 7 روز منتهی به تاریخ یاد شده، جامعه شیبا نزدیک به نیم میلیارد توکن شیبا اینو را از چرخه معاملات خارج نمودند.

خرید 100 میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ

سایت u.today روز شنبه گزارش داد که صاحب یک کیف پول ناشناس، تعداد قابل توجه 100 میلیارد شیبا اینو خریداری نموده است. با در نظر گرفتن قیمت شیبا اینو  در همان روز، می‌توان گفت وی مبلغ 1.1 میلیون دلار بابت خرید این تعداد SHIB در صرافی کوکوین پرداخت نموده است. 

بطور کلی در حال حاضر 100 نهنگ بزرگ اتریوم تعداد 12,404,455,214,963 توکن SHIB هولد می‌کنند که «تعداد ثابتی» بوده است(طی دو هفته گذشته این تعداد کمتر یا بیشتر نشده است). ارزش این تعداد شیبا اینو برابر با 134,295,514 میلیون دلار است که 4.98 درصد از پورتفولیوی آن‌ها را شامل می‌شود.

در زمان انتشار این مطلب و بر اساس داده های سایت CoinMarketCap، هر توکن شیبا اینو  با قیمت 0.00001084 دلار معامله می‌شود، همچنین علاقه مندان برای دنبال کردن اخبار و بروزرسانی های مرتبط با این این ارز، می‌توانند صفحه تحلیل و پیش بینی شیبا اینو را دنبال کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *