علی‌رغم ضرر ۸۱ درصدی سرمایه‌گذاران، تعداد هولدرهای شیبا افزایش یافت

علی‌رغم ضرر 81 درصدی سرمایه گذاران، تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا رو به افزایش است | همتاپی

بر اساس داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock)، حدود 81 درصد از هولدر‌های ارز شیبا با توجه به قیمت 0.0000081 دلاری این ارز، در ضرر هستند. ارز شیبا اینو تقریباً 90 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.000088 دلار، که در ماه اکتبر 2021 ثبت کرده بود، افت داشته است.

سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock) دارای نموداری با نام In/Out of Money می‌باشد، که در آن درصد آدرس‌هایی که نسبت به قیمت فعلی در وضعیت سود هستند (in the money) و یا این که بدون سود و ضرر هستند (at the money) و یا در وضعیت ضرر هستند (out of the money)، نشان می‌دهد. اندیکاتورهای In/Out of the Money همچنین به سود/زیان تحقق نیافته آدرس‌هایی می‌پردازد که در حال حاضر دارایی کریپتویی هولد می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

حال این اندیکاتور نشان می‌دهد که 81 درصد از آدرس‌های شیبا اینو در وضعیت ضرر، 14 درصد آدرس‌ها در وضعیت سود و تقریباً 4 درصد از آن‌ها در وضعیت بدون سود و ضرر هستند. تعداد آدرس‌های شیبایی که در وضعیت سود قرار دارند، در بحبوحه شرایط نزولی فعلی بازار از آغاز سال 2022 تا کنون کاهش یافته است.

با وجود این، تعداد هولدرهای بلند مدت شیبااینو رو به افزایش گذاشته است. با توجه به داده‌های سایت IntoTheBlock، ترکیب هولدرهای شیبا بر اساس زمانی که این ارز را هولد کردند عبارت است از: 19٪ شیبای خود را برای بیش از یک سال، 77٪ یک سال و یا کمتر از آن و 3٪ آن‌ها کمتر از یک ماه شیبای خود را هولد کرده‌اند.

در اواخر دسامبر 2021، سایت U.Today گزارش داد که هولدرهای شیبااینو عمدتاً هولدرهایی کوتاه‌مدت و میان‌مدت هستند و درصد هر کدام از این هولدرها را به ترتیب 14 و 86 درصد نشان می‌دهد. در آن زمان، درصد هولدرهای بلندمدت، یا کسانی که بیش از یک سال ارز شیبا را در اختیار داشتند، صفر بود.

اما در زمانی نزدیک به شش ماه، جمعیت دارندگان شیبا اینو به طور چشمگیری تغییر کرده است، به طوری که تعداد هولدرهای بلندمدت (19٪) از هولدرهای کوتاه مدت (3٪) بیشتر شده است. همزمان، درصد هولدرهای میان مدت مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که هنوز میزان این دسته از هولدرهای شیبا 77 درصد است.

پرایس اکشن ارز شیبااینو

شیبا اینو در تاریخ 13 ژوئن و همسو با افت اخیر بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود یعنی قیمت 0.00000073 دلار رسید، اما در زمان نگارش این مقاله، قیمت این ارز به 0.00000765 دلار رسیده است.

شیبا اینو با فشار خرید از طرف نهنگ‌ها روبروست و در بین 10 توکن برتری قرار دارد که توسط 100 و 500 نهنگ بزرگ اتریوم خریداری شده است.

طبق آمار سایت WhaleStats، نهنگ اتریومی با نام آدرس “BlueWhale0073” به تازگی تعداد 356,078,908,730 شیبا به ارزش 3,001,745 دلار خریداری کرده است. بر اساس داده‌های سایت WhaleStats، تعداد هولدرهای شیبا همچنان رو به افزایش است و در زمان انتشار این مقاله به تعداد 1,179,343 آدرس رسیده است.

در لحظه انتشار این خبر قیمت شیبا به دلار در حوالی 0.000008032 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 25 درصد کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *