آیا ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم در سال ۲۰۲۲ افزایش قیمت می‌یابند؟

آیا ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم در سال 2022 افزایش قیمت می‌یابد؟ | همتاپی

 مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش بینی می‌کند که با آغاز سال 2022، کرو (CRV) کوینی مبتنی بر اتریوم خود را برای یک بریک اوت بزرگ آماده می‌کند.

میشائل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، معتقد است که آلتکوین کرو که بر بستر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بر پایه شبکه اتریوم (ETH) ساخته شده است، در ابتدای سال 2022 خود را برای یک بریک اوت بزرگ آماده می‌کند. 

پلتفرم آموزش رمزنگاری میشائل ون دی پوپ که با نام (Eight Global) فعالیت می‌کند، در توییت جدیدی به این موضوع اشاره می‌کند که کرو (Curve DAO Token (CRV)) در حال حاضر در حال تشکیل یک ساختار بازار صعودی است.

نمودار قیمت کرو/ تتر | همتاپی

نمودار قیمت کرو/ تتر. منبع: تریدینگ ویو

شرایط کرو بر روی نمودار بسیار خوب به نظر می‌رسد و در حال حاضر به عنوان یکی از دارایی‌های صعودی شناخته می‌شود. جفت ارز کرو/ تتر (USDT/CRV) در حال رسیدن به سطوح بالاتر است و به نظر می‌رسد در تلاش برای عبور از سطح فیب 1.618 است.

CRV توکن بومی کرو فایننس (Curve Finance) است که مبتنی بر شبکه اتریوم می‌باشد. کرو فایننس یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌ها است که هدف آن تضمین حداقل لغزش با جذب نقدینگی عمیق می‌باشد. کرو در زمان نگارش این خبر در رتبه 74 بر اساس ارزش بازار با قیمت 5.43 دلار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته 2.6 درصد افزایش یافته است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

پیش بینی پلتفرم ون دی پوپ برای توکن کرو این است که این ارز دیجیتال در کانال 8.35 دلار قرار خواهد گرفت. این هدف نشان می‌دهد CRV بیش از 53 درصد بالاتر از قیمت فعلی خود قرار خواهد گرفت. 

این تحلیلگر کریپتو همچنین در یک ویدیوی جدید در یوتیوب می‌گوید که او با بررسی نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم و بیت کوین همچنان نسبت به بازار صعودی ارزهای دیجیتال خوش‌بین است. 

مطالب مرتبط: استخراج اتریوم

او در این ویدئو اعلام کرد: 

من تصور می کنم که در یک چرخه طولانی‌تر هستیم و این چرخه طولانی تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، من نسبت به صعودی بودن بازار ارزهای دیجیتال بسیار خوش‌بین هستم.

با این حال، این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید که بیت کوین برای رسیدن به اوج قبلی خود باید مقاومت 49400 دلار را بشکند تا در کوتاه‌مدت مجدداً به کانال صعودی بازگردد.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 46512.87 دلار خرید و فروش می‌شود و در 24 ساعت گذشته 2.43 درصد کاهش یافته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *