جستجو درباره ارزهای دیجیتال در کدام استان‌های کشور بیشتر است؟

جستجو درباره ارزهای دیجیتال در کدام استان‌های کشور بیشتر است؟ | همتاپی

اطلاعات گوگل نشان می‌دهد در سال گذشته مردم استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی و شمالی، کردستان، اردبیل، قزوین، سمنان، زنجان و کرمانشاه بیشترین جستجو را در مورد ارزهای دیجیتال داشته‌اند.

همزمان با داغ شدن موضوع ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین در کشور جستجو درباره آنها نیز افزایش چشمگیری داشته است. اختصاص 4-5 درصد هش‌ریت کل شبکه بیت‌کوین به ایران گویای این است که ایرانی‌ها علاقه زیادی به این ارزهای دیجیتال دارند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

داده‌های یک سال گذشته گوگل نشان می‌دهد مردم کردستان بیشترین جستجو را در خصوص بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته‌اند. بعد از آن به ترتیب استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، سمنان، کرمانشاه، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل، زنجان و بوشهر در رده‌های بعدی قرار دارند. این داده ها شان میدهد در این میان مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان کمترین جستجو را در مورد بیت‌کوین داشته‌اند.

جستجو درباره ارزهای دیجیتال در کدام استان‌های کشور بیشتر است؟ | همتاپی

اعتماد آنلاین

خوب است بدانید که مردم استان کردستان در جستجوی کلمه دوج کوین نیز در میان سایر استان‌ها رتبه اول را به دست آورده‌اند. در حالی که استان تهران در این داده‌ها جایگاهی ندارد و تنها در جستجوی کلمه تتر توانسته است جایگاه هشتم را به دست بیاورد.

در بخش دیگری از این گزارش‌ها آمده است، مردم استان بوشهر بیشترین جستجو را در مورد کلمه «ماینر» داشته‌اند که در این میان کمترین جستجو. درباره این کلمه هم به استان خراسان رضوی می‌رسد؛ بنابراین ساکنین شهر مشهد کمتر در مورد ماینر کنجکاو هستند.

نکته جالبی که در این گزارش‌ها به چشم می‌خورد این است که جستجوی ترون در خراسان شمالی زیاد است و داده‌های گوگل نیز نشان می‌دهد استان کرمانشاه کمترین جستجو را در این خصوص داشته‌اند.

استان خراسان رضوی نیز بیشترین آمار جستجو تتر را به دست آورده‌است؛ بنابراین محبوبیت این ارز دیجیتال در میان مردم این استان زیاد است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *