لایت کوین (LTC) آماده فعال‌سازی ارتقای میمبل ویمبل است

لایت کوین (LTC) آماده فعال‌سازی ارتقای میمبل ویمبل است | همتاپی

پروژه باسابقه لایت کوین (LTC) قرار است حریم خصوصی خود را توسط ارتقای میمبل ویمبل (MWEB)، یک پروتکل مبهم‌سازی تراکنش‌های پیش فرض، ارتقا دهد. این بروزرسانی تقریباً سه سال است که در حال توسعه می‌باشد.

75 درصد از ماینرهای لایتکوین آماده پشتیبانی از میمبل ویمبل هستند

بر اساس بیانیه‌ای که توسط آقای دیوید بورکت (Burkett) به اشتراک گذاشته شد، مسئول اجرای پروتکل میمبل ویمبل (MWEB) در لایتکوین (LTC)، معتقد است از هر چهار ماینر لایت کوین (LTC)، سه ماینر از فعال‌سازی این ارتقاء پشتیبانی می‌کنند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به این ترتیب، می‌توان گفت که ارتقاء در وضعیت فعال‌سازی است و فعال‌سازی نهایی به زودی و با رسیدن ارتفاع بلاک به 2,265,984 انجام خواهد شد. که طبق تخمین صورت گرفته تا ۳۵ روز زمان خواهد برد.

از آن‌جا که آقای بورکت و بنیاد اجتماعی لایت کوین از نوامبر ۲۰۱۹ روی این ارتقا کار کرده است، اگر این روند تا اواسط ماه می آماده شود، می‌توان گفت که اجرای میمبل ویمبل ۳۱ ماه زمان خواهد برد.

ارتقاء حریم خصوصی با اجرای میمبل ویمبل توسط لایت کوین

ارتقا میمبل ویمبل قرار است به کاربران لایتکوین (LTC) اجازه دهد تا اطلاعات تراکنش خود را مبهم کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند مانند پروژه‌های مختص حریم خصوصی، از قبیل مونرو (Monero) و زی کش (ZCash)، تراکنش‌های خود را بطور کامل بدون افشاء تمام جزئیات حساس نقل و انتقالات برای اشخاص ثالث، پردازش نمایند.

بنیاد لایت کوین همچنین، با مشارکت شرکت انتپول (Antpool) آزمایشگاه تحقیق و توسعه لایتکوین (LTC Labs) را راه‌اندازی کرد

چارلی لی، خالق لایتکوین (LTC) نیز پیشتر اعلام کرد که شرکت انتپول اولین استخر استخراج است که از ارتقای میمبل ویمبل (MWEB) پشتیبانی خواهد کرد.

بدین ترتیب بنیاد لایتکوین همراه با شرکت مجرب انتپول، این آزمایشگاه تحقیقاتی رمزارز و بلاکچین را راه‌اندازی کرده است. هدف اصلی لایتکوین لبز پشتیبانی و توسعه از اکوسیستم لایتکوین (LTC) است. 

همچنین بر اساس بیانیه رسمی انتپول، این شرکت ۵۰ درصد از درآمد ماهیانه خود را برای پشتیبانی و توسعه لایت کوین در آزمایشگاه تحقیق و توسعه لایتکوین هزینه خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار لایتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *