ادغام فناوری چین لینک (Chainlink) در ۵۵ پروژه در ماه مه

ادغام فناوری چین لینک (Chainlink) در 55 پروژه در ماه مه | همتاپی

در ماه مه، فناوری چین لینک (Chainlink) در 55 پروژه ادغام شد. در حال حاضر، در کل چین لینک در 567 پروژه در سطح جهان ادغام شده است. پروژه چین‌لینک اخیراً دومین سالگرد راه اندازی شبکه اصلی را جشن گرفت.

اوراکل‌ها (oracles) و فیدهای قیمت چین لینک در ماه مه با موفقیت در 55 پروژه ادغام شدند. در زمان نگارش این مقاله، فناوری پیشگام چین‌لینک در 567 پروژه در سطح جهان ادغام شده که تعداد آنها روزانه در حال افزایش است.

چین‌لینک سالگرد شبکه اصلی را جشن می‌گیرد

همچنین در ماه مه، چین‌لینک دومین سالگرد شبکه اصلی (Mainnet) خود را جشن گرفت و طی آن نازاروف (Nazarov)، بنیانگذار این پروژه، از جامعه چین لینک برای حمایت مداوم و پیوسته از آن قدردانی کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

میانگین متحرک  200 روزه چین لینک به عنوان سطح حمایت

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد که این رمزارز در ماه مه تحولات زیادی داشته است.

رمزارز LINK در تاریخ 10 مه، بالاترین قیمت 53 دلار را به ثبت رساند. با این حال، این دستاورد کوتاه مدت بود. زیرا گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش بیت کوین‌های شرکت تسلا و ممنوعیت استخراج بیت کوین و تجارت رمزارزها در چین، بازارهای رمزارزی را تحت تاثیر قرار داد و متزلزل کرد. این ممنوعیت در سال 2018 نیز در چین اعمال شده بود.

در نتیجه، چین لینک یک پولبک دو هفته‌ای به ارزش % 71.7 را آغاز کرد و باعث شد که LINK در 23 ماه مه، به پایین‌ترین سطح خود یعنی 15 دلار برسد. طولی نکشید که قیمت LINK به سطح قیمت 28 دلار بازگشت و در حال حاضر با 27.162 دلار و کمی بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه معامله می‌شود. این میانگین متحرک مهم را می‌توان با خط سبز در نمودار روزانه زیر مشاهده کرد.

نمودار قیمت لینک/ تتر | همتاپی

نمودار قیمت لینک/ تتر. منبع: تریدینگ ویو

تقاطع مرگ برای چین لینک ظاهر می‌شود

همچنین، این نمودار نشان می‌دهد که میانگین متحرک 50 روزه (خط سفید) در چند هفته آینده با میانگین متحرک 200 روزه تلاقی خواهد داشت. چنین اتفاقی می‌تواند بازار خرسی را برای هر دارایی تأیید نماید.

در مورد چین‌ لینک، چندین شاخص حاکی از احتمال تست مجدد این ارز در محدوده قیمت 15 دلار در هفته‌های آتی است.

براساس نمودار، حجم معاملات روزانه در حال کاهش بوده و MACD روزانه کاهش خرید لینک را نشان می‌دهد. همچنین، شاخص جریان پول (MFI) در حال ورود به مناطق اشباع خرید بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) کاهش خرید چین لینک در بازارهای رمزارزی را تأیید می‌کند.

به طور خلاصه، احتمال سقوط قیمت چین‌ لینک تا پایان ماه ژوئن بسیار بالا است.

با این حال، بیت کوین (BTC) می‌تواند با شکست مقاومت 40 هزار دلاری و افزایش قیمت به سمت 50 هزار دلار می‌تواند از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کند. بااین حال، قیمت بیت کوین با تقاطع مرگ روبرو بوده که می‌تواند افت چین‌لینک در نیمه دوم ژوئن را تسریع کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *