پیش بینی قیمت اتریوم: احتمال کاهش ۸۰ درصدی ارزش اتریوم وجود دارد

پیش بینی قیمت اتریوم: احتمال کاهش 80 درصدی ارزش اتریوم وجود دارد | همتاپی

طبق آخرین مقاله بلومبرگ، جان روک (John Roque)، یکی از اعضای تیم تحقیقاتی 22V، معتقد است که اتریوم ممکن است به 420 دلار کاهش یابد. در صورت وقوع این امر، 80 درصد از ارزش فعلی قیمت اتریوم پودر خواهد شد! اما، جان روک بر چه اساسی این ادعاها را مطرح کرده است؟ برای اطلاع از این موضوع ما را تا انتهای این خبر همراهی کنید.

یکی از معامله‌گران مطرح بازار ارزهای دیجیتال معتقد است اتریوم در حال از دست دادن سطح حمایت کلیدی خود است؛ موضوعی که می‌تواند قیمت ملکه رمز ارزهای جهان را تا 420 دلار پایین ببرد. روک برای اثبات ادعای خود محدوده‌ای را ترسیم کرده است که در آن سطح 3,580 دلار به عنوان سقف محدوده و 2,000 دلار به عنوان کف قیمتی در نظر گرفته می‌شود. روک اذعان داشت که محدوده استاندارد او برای اتریوم همین نمودار خواهد بود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اما اگر قیمت اتریوم به زیر سطح 2,000 دلار کاهش یابد، آنگاه محدوده فوق‌الذکر دیگر اعتباری نخواهد داشت. از این رو، اتریوم به احتمال فراوان به مرز 420 دلار سقوط خواهد کرد.

نمودار قیمت اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت اتریوم. منبع: 22v Research

از آنجایی که اتریوم در یک زمان کوتاه بخش عمده‌ای از ارزش خود را از دست می‌دهد، واضح است که پایین‌تر از میانگین‌های متحرک 50، 100 و 200 روزه قرار بگیرد. حرکت نزولی شاخص‌های فوق‌الذکر همواره به عنوان یک سیگنال قابل توجه برای هر نوع دارایی قابل معامله‌ای به شمار می‌رود.

روک همچنین اضافه می‌کند که قیمت اتریوم در نمودارهای هفتگی و روزانه به شدت در فاز فروش قرار دارد و به همین دلیل است که چشم‌انداز رشد این ارز دیجیتال در آینده بسیار مبهم است.

 کاهش قیمت اتریوم تا کجا می‌تواند ادامه داشته باشد؟

در حالی که روک معتقد است رویاپردازی عملاً برای اتریوم به پایان رسیده است، اما احتمال دارد همچنان شاهد فعال شدن نقاط حمایتی برای دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار باشیم. به عنوان مثال، طبق تحلیل روک قیمت اتریوم هنوز به حمایت 200 هفته‌ای نرسیده است.

قیمت اتر‌یوم در نمودار ماهانه، که طبق تحلیل روک نیز نزولی به نظر می‌رسد و حتی به میانگین 50 ماهه هم نرسیده است. این محدوده، در صورت سقوط قیمت اتر به زیر 420 دلار می‌تواند به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل ‌کند.

در حالی که چنین پیش بینی‌های جسورانه‌ای می‌تواند توجه طیف خاصی از معامله‌گران را به خود جلب کند، نوسانات بازار ارزهای دیجیتال ممکن است گاهی اوقات با هر نوع پیش بینی بلندمدتی در تضاد باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *