یک استراتژی ساده می‌تواند تریدرهای ارز دیجیتال را به نهنگ‌های بیتکوین تبدیل کند

یک استراتژی ساده می‌تواند تریدرهای ارز دیجیتال را به نهنگ‌های بیتکوین تبدیل کند | همتاپی

یکی از نهنگ‌های بیتکوین که به ابراز عقاید خود در سطح جامعه معروف است؛ استراتژی‌ای سرمایه‌گذاری را بیان می‌کند که اکثر تریدرهای ارز دیجیتال آن را نادیده می‌گیرند.

تریدر ناشناسی با نام مستعار Joe007 می‌گوید معامله‌گران زیرک ارز دیجیتال حرکات قیمت بیت کوین را در بلندمدت تحت نظر می‌گیرند، زمانی که بیتکوین 10 برابر رشد کرد می‌فروشند و زمانی که قیمت آن 5 برابر افت کرد، دوباره ‌می‌خرند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این معامله‌گر ارز دیجیتال که شرط‌های بزرگی در صرافی بیت‌فینیکس می‌بندد، روش خود را این گونه توصیف می‌کند:

استراتژی ساده و موثری است که به کمک آن هرکس می‌تواند در بازه زمانی منطقی به یک نهنگ بیت‌کوین تبدیل شود.

با وجود اینکه «کاهش بازده» به کلیت استراتژی ضربه می‌زند و ماندگاری آن را از بین می‌برد، جو معتقد است که می‌توان قانون 10 به 5 را برای حداقل دو چرخه پیاده کرد. این تریدر ارز دیجیتال معتقد است که در حال حاضر هنوز بیتکوین پرنوسان‌تر از آن است که بشود رویکرد «خریدین و هیچگاه نفروختن» را بر روی آن پیاده کرد.

جو می‌گوید تکرار موج‌‌ها و بالا و پایین رفتن‌های بیتکوین با حرف‌هایی که در کوچه و خیابان در مورد بیت‌کوین می‌شنویم همخوانی دارد.

زمانی که بیت‌کوین نزولی است و همه معتقدند که قیمت آن به زودی به صفر می‌رسد، به سمت خرید بیت ‌کوین بروید؛ و زمانی که قیمت بیت کوین صعودی شد و حتی همسایه دیوار به دیوارتان هم از شما سوال کرد که چطور می‌تواند یک بیت‌کوین دیگر بخرد، بیتکوین‌های خود را بفروشید.

Joe007 همچنین معتقد است که هاوینگ بیت کوین از چرخه‌ای به چرخه‌ای دیگر کم اهمیت‌تر می‌شود.

چرخه‌های اول هالوینگ تعادل عرضه/تقاضا را به دست می‌گیرد اما به مرور زمان تغییر در تقاضا می‌تواند نقشی به مراتب پررنگ‌تر داشته باشد

همچنین این معامله‌گر ارز دیجیتال اضافه می‌کند که به عنوان نمونه‌ای از استراتژی‌های شخصی‌ای که در پیش گرفته است، برای ممانعت از در هم فرو ریختن سیستم بانکی، علاوه بر بیتکوین مقداری تتر (USDT) نیز دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *