پیش بینی قیمت بیت کوین: چه آینده‌ای پیش روی بیت کوین است؟

پیش بینی قیمت بیت کوین: چه آینده ای پیش روی بیت کوین است؟ | همتاپی

به دنبال افزایش سریع قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر، برترین ارز دیجیتال بازار، سطوح مقاومت مهم متعددی شکسته شد. 

افزایش قیمت بیتکوین طی روزهای گذشته علاوه بر شکسته مقاومت‌های متعدد توانست احساسات اکثر فعالان بازار ارزهای دیجیتال را نسبت به روند تغییر داده و شاخص ترس و طمع را در کانال صعودی قرار دهد.

 

بیت کوین به سطح حمایت کلیدی رسیده است 

به دلیل عدم وجود فشار خرید، قیمت بیت کوین نتوانست از میانگین متحرک 100 روزه که 45,800 دلار بود عبور کند و به منطقه 43,500 دلار بازگشت و میانگین متحرک 50 روزه (MA 50) خود را تست کرد.

میانگین متحرک 50 روزه معمولاً به عنوان یک سطح حمایتی اصلی در طول یک روند صعودی عمل می‌کند. هنگامی که یک رالی به پایان می‌رسد یا به سطح مقاومت قدرتمندی اصابت می‌کند، قیمت کاهش می‌یابد و زمانی که خریداران شروع به تزریق وجوه بیشتری به بازار می‌کنند، به حرکت رو به بالا ادامه می‌دهد.

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین نشان می‌دهد، تنها مشکل وضعیت فعلی بازار بیت کوین، عدم وجود سیگنال تقاطع طلایی (golden cross) در نمودار روزانه بیت کوین است. میانگین متحرک 50 روزه معمولاً پس از عبور از میانگین متحرک 200 روزه به عنوان سطح حمایت عمل می‌کند. تقاطع طلایی به عنوان نشانه‌ای از تغییر روند بلند مدت در نظر گرفته می‌شود.

آخرین باری که بیت کوین یک تقاطع طلایی را تجربه کرد، به رکورد تاریخی خود یعنی 68,000 دلار رسید که در نوامبر 2021 اتفاق افتاد.

بررسی دو سناریو احتمالی برای قیمت بیت کوین در روزهای آینده

دو سناریو ممکن برای بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار، در این مرحله وجود دارد:

  • معکوس شدن کامل رالی
  • افزایش احتمالی قیمت از سطح حمایت فعلی

در صورتی که قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک کوتاه‌مدت که در حال حاضر بین 41,000 تا 42,000 دلار است، برسد، این رالی به پایان خواهد رسید.

در زمان انتشار این خبر، بیتکوین با قیمت 42,265 دلار خرید و فروش می‌شود، و به معاملات جانبی خود ادامه می‌دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *