همزمان با بدبینی معامله گران، نشانه‌های جهش بیت کوین دیده می‌شود

همزمان با بدبینی معامله گران، نشانه‌های جهش بیت کوین دیده می‌شود | همتاپی

سانتیمنت (Santiment)، پلتفرم اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال، در جدیدترین تحلیل قیمت بیتکوین (BTC) به سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار و واکنش ناامیدانه معامله گران به آن اپرداخته است و به این نکته اشاره کرده که این واکنش منفی برای بازگشت قیمت ضروری است.

پلتفرم سانتیمنت معتقد است که معامله‌گران و سرمایه‌ گذارانی که با اولین نشانه‌ی سقوطِ قیمت‌ها از بازار خارج می‌شوند، معمولاً باعث جهش قابل توجه پس از آن می‌شود.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین تا 26,700 دلار کاهش یافت، احساسات معامله گران به پایین‌ترین سطح شش هفته اخیر رسیده است. ما ترجیح می‌دهیم این نشانه‌های ناامیدی را ببینیم زیرا خروج معامله گرانِ ناامید از بازار، معمولاً برای یک جهش چشمگیر لازم است.

خروج معامله گرانِ ناامید از بازار بیت کوین | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

خروج معامله گرانِ ناامید از بازار. منبع: سانتیمنت

خرید و فروش بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 27.180 دلار  می‌شود.

پلتفرم سانتیمنت به تحلیل قیمت اتریوم (ETH) می‌پردازد و اعلام می‌کند که نشانه‌ای از نزدیک شدن قیمت به کف خود در روز جمعه ظاهر شده است. زمانی که نسبت تراکنش‌های سودآور به زیان‌ده در پایین‌ترین حد خود در ۴۲ ماه گذشته قراردارند.

تعداد تراکنش‌های انجام شده در شبکه اتریوم در روز ده ماه می، در حدود 3.4 برابر بوده است. در حالی که کوین‌ها در مقایسه با سود روز جمعه، زیان‌ده بودند. این رقم در روز جمعه از نظر نسبت معاملات فروش اتریوم از 18 نوامبر 2018 یا 3.5 سال پیش بالاترین مقدار بود.

نمودار تراکنش‌های انجام شده در شبکه اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار تراکنش‌های انجام شده در شبکه اتریوم. منبع: سانتیمنت 

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1853 دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته نزدیک به 22.57 درصد کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

پلتفرم سانتیمنت، به  تحلیل چین لینک (LINK) نیز می‌پردازد. چین لینک یک شبکه غیرمتمرکز است که داده‌های خارج از زنجیره را برای قراردادهای هوشمند بلاک چین‌های مختلف ارائه می‌کند.

طبق پلتفرم اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال، با کاهش قیمت به سطوحی که آخرین بار در سپتامبر 2020 ثبت شده بود، توکنِ بومی اوراکل بلاک چین شاهد انباشت ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها است.

برای اولین بار در 18 ماه گذشته، قیمت چین لینک به زیر 10 دلار سقوط کرد و بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز یک هفته دیگر را با اصلاح قیمت به پایان رساند. با این حال، به نظر می‌رسد آدرس‌های سهامداران کلیدی طی 4 تا 6 هفته گذشته در حال انباشت ارز دیجیتال هستند.

نمودار موجودی آدرس‌های کلیدی چین لینک | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار موجودی آدرس‌های کلیدی چین لینک. منبع: سانتیمنت

چین لینک (LINK) در زمان نگارش این مقاله با قیمت 5.8 دلار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *