میزان اتریوم (ETH) در صرافی‌­های ارز دیجیتال به پایین‌­ترین سطح دو ساله خود رسید

میزان اتریوم (ETH) در صرافی‌­های ارز دیجیتال به پایین‌­ترین سطح دو ساله خود رسید | همتاپی

علیرغم کاهش  اتریوم (ETH) خروج اتر‌یوم از صرافی­‌ها، همچنان ادامه دارد. با افزایش خروج اتریوم از صرافی‌های ارز دیجیتال، میزان اتر‌یوم موجود به پایین‌­ترین سطح 2 سال گذشته یعنی 12.447 میلیون اتر (ETH) رسیده است.

مقدار اتریوم ذخیره شده در صرافی‌­های متمرکز رمزارزی، به کمترین حد 2 سال گذشته یعنی 12,447,941 اتر رسیده است. طبق تجزیه و تحلیل‌های تیم گلس نود (Glassnode)، نمودار زیر نشان‌­دهنده‌­ی افت مداوم اتریوم در صرافی­‌ها می‌­باشد.

نمودار موجودی اتریوم در صرافی های ارز دیجیتال | همتاپی

نمودار موجودی اتریوم در صرافی های ارز دیجیتال. منبع: گلسنود

در 30 روز گذشته، بیش از یک میلیون اتریوم از صرافی‌­ها خارج شده است

همانطور که در نمودار فوق مشاهده می‌شود قبل از اینکه روند معکوس شود و اتر به روند خروج خود از صرافی‌­ها ادامه دهد،  میزان اتریوم در صرافی­‌های ارز دیجیتال در ماه مه روند افزایشی کوتاهی را تجربه کرده است. افزایش اتر‌یوم در صرافی‌ها را می­‌توان به دلیل تنزل قیمت بازار رمز ارزها در ماه گذشته دانست که در 23 ماه مه، اتر‌یوم با کمترین قیمت خود یعنی 1728 دلار روبرو شد. این افت قیمت به دلیل گمانه‌­زنی‌­هایی در مورد فروش بیت ­کوین توسط تسلا و تکرار ممنوعیت سال 2018 چین برای استخراج ارزهای دیجیتال و بیت کوین و معاملات رمزارزی، به وجود آمد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق داده‌­های ویوبیس (Viewbase)، خروج اتریوم در 30 روز گذشته به میزان 1,042,493 اتر بوده است که در تصویر زیر مشاهده می‌­شود. این روند، به نوبه‌ی خود، به این معنی است که سرمایه­ گذاران اتر‌یوم، ارسال اتریوم به صرافی‌­ها را برای فروش متوقف کرده‌­اند. همچنین همین روند برای بیت ­کوین نیز اتفاق افتاده است.

میزان موجودی والت صرافی‌ها | همتاپی

میزان موجودی والت صرافی‌ها

اتر‌یوم همچنان با سطح مقاومت 2800 دلار مبارزه می‌­کند

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

با توجه به روند قیمت‌­ها، اتریوم پس از اینکه نتوانست از سطح مقاومت 2,800 دلار عبور کند، در محدوده قیمت 2,600 دلار معامله می‌شد. مقاومت اخیر همچنین با میانگین متحرک 50 روزه (سفید) همگرا شد که از اواسط ماه مه، مانعی ثابت برای اتر‌یوم بوده است و در نمودار زیر کاملا قابل مشاهده می‌باشد.نمودار قیمت اتریوم | همتاپی

نمودار قیمت اتریوم

همچنین از نمودار فوق می‌­توان دریافت که قیمت اتریوم می‌­توانست به سمت سطح پایین‌­تر از 2 هزار دلار در اوایل هفته حرکت کند که با توجه به کاهش حجم معاملات و عدم موفقیت MACD، قدرت کافی برای شکستن خط مقاومت را نداشته است. 

بیت ­کوین هنوز هم ضعف بازار را نشان می‌­دهد

معامله­ گران و سرمایه­ گذاران یادآور می‌شوند که همانند تمام آلتکوین‌­ها، سرنوشت اتر‌یوم در بازار رمزارزها به بیت ­کوین گره خورده است. در حال حاضر، در میان اخبار سرکوب رسانه‌­های اجتماعی مرتبط با بیت ­کوین در چین، بیت کوین در حال تلاش برای بازپس‌گیری محدوده‌­ی 36 هزار دلاری خود است.

بنابراین، ممکن است بیت کوین زیان بیشتری را تجربه کند که به پایان هفته منتهی می‌شود. در نتیجه، اگر قیمت بیت ­کوین دوباره افت کند، کل بازار رمزارزها از جمله اتریوم از بیت کوین پیروی خواهند کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *