پیش بینی قیمت لایت کوین: لایتکوین می‌تواند جز ۱۰ ارز دیجیتال برتر باشد

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین: لایت کوین می‌تواند جز 10 ارز دیجیتال برتر بازار باشد | همتاپی

لایت ‍‌کوین تا 160 دلار رشد کرده است حال خریداران باید قیمت این ارز دیجیتال را در بالای 100 SMA نگه دارند. پیش بینی قیمت لایت کوین نشان می‌دهد این ارز دیجیتال می‌تواند جز 10 ارز دیجیتال بازار باشد.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

لایت کوین (LTC) از پایین‌ترین سطح 120 دلاری که در 10 ژانویه ایجاد شده بود، توانست با سرعت خوبی خود را به سمت بالا بکشد و از ریزش بیشتر جلوگیری کند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در زیر 95.0 همچنان فشار زیادی را تجربه می‌کند. طبق نمودار پیش بینی قیمت لایت کوین، این ارز دیجیتال می‌تواند در چند سال آینده در بین ده تا از باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار بگیرد.

قیمت لا‌یت کوین (LTC) روز جمعه بیش از 4 درصد رشد کرد. اندیکاتور مومنتوم در منطقه صعودی قرار دارد و خریداران لایت کوین معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال تا 160 دلار صعود خواهد کرد.

 انتظار می‌رود قیمت لایت کوین به سطوحی که آخرین بار در ماه سپتامبر تشکیل شده بود، بازگردد.

اکنون لا‌یت کوین قدرت بیشتری نسبت به گذشته دارد چرا که یکی از نهنگ‌های بازار، شروع به انباشت LTC کرده است.

لایت‌ کوین یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است. این ارز طی دو ماه گذشته بیش از 50 درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این حال، اخیراً قیمت آن توانست از مناطق حمایتی مهم 136 و 139 دلار عبور کند. این نشان‌دهنده وجود روند صعودی قدرتمندی در لایت کوین است.

همچنین خط روند نزولی در آستانه شکست 146 دلار است. با نگاهی به نمودار ۲۴ ساعته قیمت لایت کوین می‌توان دید که LTC خیلی وقت پیش سطح حمایت بلندمدت 136 دلار را شکسته است که باعث شد این ارز به پایین‌ترین سطح خود برسد.  قیمت از 6 ژانویه به مدت دو هفته در این سطح باقی ماند. با این حال، قیمت در 12 ژانویه از مرز 140 دلار عبور کرد. خریداران LTC اکنون منتظرند تا  قیمت خط روند نزولی 295.40 دلار را بشکند تا بتوانند با اطمینان بیشتری ورود کنند.

با این حال، خریداران همچنان نمی‌توانند تقاطع مهم 50/100/200 SMA را آنطور که باید، به سمت بالا بشکنند. شاخص MACD (مکدی) نیز همچنان زیر خط میانی قرار دارد که باعث امیدواری خرس‌ها است.

حجم بازار لایت کوین نیز در 24 ساعته گذشته 30 درصد افزایش یافته است. بنابراین روند صعودی با افزایش حجم همراه است. این تحلیل توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز حمایت می‌شود، که در حال حاضر در عدد 48 قرار دارد.

اگر قیمت امروز با قدرت بسته شود، می‌توان انتظار رشد قیمت را داشت. اولین مقاومت برای روند صعودی در بالاترین قیمت تاریخی (ATH) ماه دسامبر در 166.79 دلار قرار دارد. 

 از طرف دیگر، ناتوانی در حفظ سطح 140 دلار می‌تواند انگیزه فعالان بازار برای باز کردن موقعیت‌های فروش جدید در جفت ارز LTC/USDT باشد.

نمودار قیمت لایت کوین به دلار | همتاپی

نمودار قیمت لایت کوین به دلار. منبع: تریدینگ ویو

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *