قیمت بیتکوین به ۳۸ هزار دلار خواهد رسید 

قیمت بیت کوین به زودی به 38 هزار دلار خواهد رسید | همتاپی

براساس الگوی نمودار فنجان و دسته در چارت قیمتی بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال در اینده‌ای نزدیک به 38 هزار دلار خواهد رسید. 

بیت کوین (BTC)، پادشاه ارزهای دیجیتال، تحت تاثیر روند نزولی اخیر بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین قیمت 90 روز گذشته خود در محدوده 33,184 دلار رسید. با این حال، الگوی فنجان و دسته نشان می‌دهد که بیتکوین به زودی روند صعودی جدیدی را تجربه خواهد کرد که باعث می‌شود قیمت بیت کوین به محدود 38,838 دلار برسد.

الگوی نمودار فنجان و دسته چیست؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های الگوی نمودار فنجان و دسته را بررسی خواهیم کرد:

این الگوف یک الگوی نمودار صعودی است.

پس از یک روند صعودی که فنجان را تشکیل می‌دهد، دوره‌ای از تثبیت آغاز می‌شود که قبل از شکست بعدی، دسته این الگو را تشکیل می‌دهد.

قسمت پایین فنجان گرد باید در سطح حمایت قیمت قرار گیرد در حالی که قسمت بالای فنجان باید در سطح مقاومت قیمت قرار گیرد.

پس از یکپارچگی که در اطراف دسته قرار دارد، شکاف بعدی رخ می‌دهد که این شکاف باید حداقل شکاف بین بالا و پایه فنجان گرد را بپوشاند.

الگوی فنجان و دسته در نمودار یک ساعته بیت کوین 

 نمودار فنجان و دسته برای دوره زمانی 1 ساعت برای BTC/USDT | همتاپی

نمودار فنجان و دسته برای دوره زمانی 1 ساعت برای BTC/USDT. منبع: تردینگ ویو

نمودار بالا سطح حمایت و مقاومت بیت کوین (BTC) را در یک بازه زمانی 1 ساعته نشان می‌دهد. براساس نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین که در این مقاله ارائه شده است قیمت بیت کوین در سطح حمایت 1 و قبل از اینکه معکوس شود در محدوده  33,210 دلار بود و در مقاومت 1 خرید و فروش  بیت کوین با قیمت 36,024 دلار انجام شد. در نتیجه این چرخه معامله گران توانستند سود 2,814 دلاری بدست آورند. 

بین سطح مقاومت و حمایت یک شکل گرد (فنجان) قرار دارد که نشان می‌دهد روند صعودی قیمت بیتکوین تا جایی که حداقل همان سود از سطح مقاومت را پوشش دهد، ادامه پیدا خواهد کرد. این بدان معناست که بیت کوین با قیمت 38,838 دلار (36,024.66 + 42,814.09 دلار) خرید و فروش خواهد شد.

از آنجایی که الگوی نمودار فنجان و دسته اغلب به درستی عمل می کند، قیمت بیت کوین به زودی در محدوده 38,838 دلار خرید و فروش می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *