محمدرضا پورابراهیمی: پیگیر قانونمند کردن ارزهای دیجیتال در کشور هستیم

محمدرضا پورابراهیمی: پیگیر قانونمند کردن فعالیت ارزهای دیجیتال در کشور هستیم | همتاپی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال قانونمند کردن فعالیت ارزهای دیجیتال در کشور می‌باشد.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در این گفتگو ضمن اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص ارزهای دیجیتال افزود: گزارش اولیه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره ارزها‌ی دیجیتال در قالب ماده 45 آئین‌نامه داخلی مجلس تهیه شده است و به زودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیانات خود خاطر نشان کرد:

در ذیل این گزارش تصمیماتی درباره فعالیت ارزهای دیجیتال در کشور گرفته شده که آن تصمیمات به نوعی احکام قانونی در راستای فعالیت رمز ارزهاست و تکالیف وزارتخانه‌های نیرو و صمت را در این راستا مشخص کرده است.

پور ابراهیمی در این گفت و گو اعلام کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم فعالیت ارزهای دیجیتال در چارچوب‌ و قوانین خاص خودشان انجام شود و  مشکلات پلتفرم‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند برطرف شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:

در این مسیر سایر وزارتخانه‌ها نیز باید وظایف خود در قبال این وظایف را انجام دهند به عنوان مثال وزارت اقتصاد باید به نحوی نظارت کند که در قالب این فعالیت، پولشویی صورت نگیرد و یا اینکه وزارت نفت مکلف می‌شود تا خوراک نیروگاه‌ها را به نحوی تامین کند تا نیروگاه‌ها برق تولید کنند.

پور ابراهیمی با اشاره به هدف ایجاد چارچوب‌ها و قوانین خاص برای ارزهای دیجیتال در کشور افزود:

هدف کمیسیون اقتصادی این است که یک فعالیت اقتصادی در کشور شکل گیرد و از ظرفیت انرژی در کشور استفاده شود و همه این موارد بتواند اثر مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد؛ اما به نحوی که این فعالیت‌ها قانونمند شوند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارزهای دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *